Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش جدید هازارد در فصل جدید

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.07.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نظر دارد تا از ادن هازارد در فصل جدید به عنوان مهاجم کاذب و جانشین بنزما استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، هازارد در سال 2019 با مبلغ 100 میلیون یورو توسط رئال مادرید از چلسی به خدمت گرفته شد، اما دوران حرفه‌ای این بازیکن در سانتیاگو برنابئو پرانتقاد پیش رفته است. مصدومیت‌ها باعث شد تا در سه فصل حضور در رئال مادرید به موفقیت نرسد و مورد انتقادات قرار گیرد.
با این حال ستاره بلیجیمی حالا به فکر بازگشت به روزهای اوج است و در تمرینات پیش فصل رئال تلاش دارد تا خودش را به بهترین شکل ممکن آماده سازد و برای حضور در ترکیب ثابت بجنگد. هازارد اضافه وزن خود را از بین برده‌است و در بهترین شرایط بدنی به اردوی پیش فصل رئال مادرید اضافه شده است.
طبق گزارش آس، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید که از شرایط ستاره بلجیمی تیمش راضی است، در نظر دارد تا از وی در فصل جدید به عنوان مهاجم کاذب و ذخیرۀ کریم بنزما استفاده کند.
به این ترتیب که هر گاه کریم بنزما نیاز به استراحت داشت، از ادن هازارد به عنوان مهاجم نوک کاذب رئال مادرید استفاده شود و او به جای ستاره فرانسوی در ترکیب قرار بگیرد.
آنچلوتی در حال حاضر به هازارد اعتقاد ویژه‌ای پیدا کرده و معتقد است که او می‌تواند عملکرد درخشان خود در چلسی را تکرار کند و به طور مثال به آمار فصلی 20 گل نزدیک شود.
هازارد در حالی نقش جدید در رئال دریافت کرده که یوویچ این تیم را ترک کرده و ماریانو توانایی پُر کردن جای خالی بنزما را ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала