هشدار نشریه "فارن افرز" از رقابت امریکا با روسیه و چین

CC0 / Balkan Photos / Флаги США и России
Флаги США и России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
به باور این نویسندگان، سیاستمداران امریکایی باید در قدم نخست به مراقبت از ساکنان اصلی بپردازند.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل برنز و ون جکسون، نویسندگان نشریه "فارن افرز" می نویسد که دموکراسی برای تصمیمات سیاست خارجی ایالات متحده در رقابت ابرقدرت ها قربانی می شود.
به گفته آنان، مخالفت واشنگتن با مسکو و پکن که از سوی نخبگان سیاسی امریکا به عنوان "چیزی خوب" تلقی می شود،نه تنها به رفاه شهروندان آسیب می رساند، بلکه باعث رد ارزش های دموکراتیک اعلام نیز می شود.
در نوشته این نشریه آمده است: "همانطور که نژادپرستی و خشونت قومی بخشی از جنگ سرد بود، امروز به گونه قابل مشاهده به هزینه رویارویی با چین و روسیه تبدیل شده اند، تنها در چند ماه گذشته، حملات علیه مهاجران روسی و چینایی در ایالات متحده تشدید شده است. پس از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، تجارت روسیه از سوی امریکا تحریم شد، و شرکت والت دیزنی نمایش فلم‌های خود را در روسیه به حالت تعلیق درآورد. اریک سوالول، سخنگوی رسمی حزب دموکرات تا جایی پیش رفت که پیشنهاد نمود تا همه دانشجویان روسی را از ایالات متحده اخراج شوند. که این خود آزاددهنده از انحصار نژادپرستانه جنگ سرد است".
به باور این نویسندگان، سیاستمداران امریکایی باید در قدم نخست به مراقبت از ساکنان اصلی بپردازند. چیزیکه در مدت طولانی در ایالات متحده اتفاق نیفتاده است. زیرا این باور وجود دارد که هرگونه اقدامات دولتی برای حمایت جامعه و اجتماع ماهیت کمونیستی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала