Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید دیگر برای تاتنهام در راه است؛ کونته برای قهرمانی آماده می‌شود+ عکس

© REUTERS / Sergio PerezWanda Metropolitano/ وانداو میتروپولیتانو
Wanda Metropolitano/ وانداو میتروپولیتانو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
تاتنهام پس از انجام تست‌های روز جمعه و انجام مصاحبه با وب سایت باشگاه که روز جمعه انجام شد، بزودی جذب دیجد اسپنس از میدلزبورو را با مبلغ 12.5 میلیون پوند تایید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، ریچارلیسون مهاجم اورتون را با مبلغ 60 میلیون پوند، ایو بیسوما هافبک 25 میلیون پوندی، ایوان پریسیچ مدافع کناری و فریزر فورستر دروازه بان انتقال آزاد و کلمنت لنگلت مدافع بارسلونا را به صورت قرضی به خدمت گرفته است.
این تیم در حال انجام خرید دیگر است و بزودی جذب دیجد اسپنس را از میدلزبورو را با مبلغ 12.5 میلیون پوند اعلام خواهد کرد. این مدافع کناری در تست‌های صحی تاتنهام اشتراک کرده و موفقانه آن را پشت سر گذاشته است.
اسپنس 21 سال، فصل گذشته به صورت قرضی در ناتینگهام فارست تاثیرگذار بود و به آن‌ها کمک کرد تا به لیگ برتر صعود کنند. او برای تیم استیو کوپر بازی کرد و در 39 بازی دو گل به ثمر رساند و چندین بازی عالی انجام داد که باعث شد او در تیم فصل EFL و PFA Championship انتخاب شود.
اسپنس که پس از پیوستن به آکادمی فولام در سال 2018 در مجموع 70 بازی برای تیم شمال شرقی انجام داده، قرار است با مت دوهرتی و امرسون رویال به عنوان مدافع راست تیم آنتونیو کونته رقابت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала