بریکس همآورد پیش بینی نشده ای امریکا و اروپا

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на церемонии фотографирования лидеров БРИКС в международном выставочном центре INTEX Osaka
Президент РФ Владимир Путин на церемонии фотографирования лидеров БРИКС в международном выставочном центре INTEX Osaka - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
عضو شوید
بریکس برخلاف ایالات متحده و اتحادیه اروپا به دنبال تقویت همکاری های بین المللی است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه ای اسپانیایی Rebelion می نویسد، در حالی که گروهی متشکل از پنج کشور - برزیل، روسیه، هند، چین، افریقای جنوبی - به تقویت و گسترش همکاری های چند قطبی کمک می کنند، ایالات متحده و اتحادیه اروپا خود را با تحریم های ضد روسیه خسته می کنند.
هدلبرتو لوپز بلانچ نویسنده این مقاله می گوید: "بریکس در برنامه های توسعه، یکپارچگی اقتصادی و تجارت سودآور برای اعضای خود در حال پیشرفت است".
 ملاقات دورنمایی روسیه،هند و چین  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
پوتین در همکاری با بریکس و اورآسیا آینده بزرگی می‌بیند
به نظر وی، تمایل بلوک اقتصادی برای اتحاد اقتصادهای در حال توسعه، کشورهای بیشتری را به صفوف این سازمان جذب می کند.
نویسنده مقاله همچنین از نشست بریکس که در ماه جون برگزار شد بسیار قدردانی کرد و به تشدید تماس ها بین شرکت های روسی و شریک های این سازمان اشاره کرد.
بلانچ یادآور شد: در این نشست، ما درباره امکان گشایش شبکه فروشگاه های هندی در مسکو و افزایش سهم خودروهای چینی در جاده های روسیه بحث کردیم.
در پایان جون، وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که تهران برای عضویت در بریکس درخواست داده است، آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین نیز از قصد خود برای پیوستن به این گروه صحبت کرد. لی ککسین، رئیس بخش امور اقتصادی بین‌الملل وزارت امور خارجه چین، به نوبه خود گزارش داد، که چندین کشور هستند که در بریکس "در می‌کوبند": اندونزیا، ترکیه، عربستان سعودی، مصر، آرژانتین.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала