Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مراسم معارفۀ رافینیا؛ بارسا از خرید جدید خود رونمایی کرد+ عکس/ویدیو

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا از خرید جدید این باشگاه رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رافینیا، وینگر 25 ساله برازیلی بارسلونا رسماً به عنوان بازیکن این باشگاه معارفه و دوران او در بارسلونا آغاز شد.
رافینیا امروز جمعه قراردادی چهار ساله با این باشگاه امضا کرده است.بند آزادسازی بازیکن 1 میلیارد یورو تعیین شده است.
طبق گزارش ها، بارسلونا در هر فصل 6.5 میلیون یورو خالص به بازیکن پرداخت می کند.مبلغ انتقال: بارسلونا 58 میلیون یورو اولیه برای این وینگر به لیدز پرداخت خواهد کرد.
آنها 9 میلیون یورو دیگر از طریق متغییر های مربوط به عملکرد باید به لیدز پرداخت کنند. این بازیکن 25 ساله یک وینگر است که می تواند در جناح راست یا چپ بازی کند.
این خرید جدید بارسا در مورد پیوستنش به بارسلونا گفت:
"حضور در بارسلونا برای من یک رویا بودو خوشحالم که این رویا برآورده شد. خانواده و دوستان نزدیک من به خوبی می دانند که من چقدر عاشق بارسلونا هستم. آنها می دانند که پیوستن من به بارسلونا تحقق یک رویاست."
رافینیا در ادامه گفت:
"اکنون من در تیم مورد علاقه ام هستم و نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. بسیار خوشحالم که به تیم مورد علاقه ام پیوستم."
او درباره درخشش بازیکنان برازیلی در بارسلونا گفت:
"باشگاه بارسلونا همواره ستاره های برزیلی داشته است. بازی های رونالدینیو و نیمار را دنبال می کردم و امیدوارم که مانند این بازیکنان تاثیر گذار باشم."
به نظر می رسد که رافینیا آخرین بازیکنی نباشد که آبی اناری ها در تابستان جذب می کنند. این تیم پیش از این کریستنسن و کسیه را جذب کرده است و از لواندوفسکی و کوندی هم به عنوان دیگر بازیکنان فهرست ژاوی یاد می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала