Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های "لاپورتا" در خصوص جدایی دی‌یونگ و بند فسخ قرارداد دمبله

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا در خصوص جدایی فرنکی دی یونگ و بند فسخ قرارداد دمبله صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا پس از مراسم معارفه رافینیا، خرید جدید این باشگاه درنشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد وضعیت فرنکی دی یونگ و تمدید قرارداد با عثمان دمبله صحبت کرد.
مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا از هفته‌ها قبل بر سر انتقال فرانکی دی‌یونگ ادامه داشته است. اریک تن‌هاخ، پس از توافق با شیاطین سرخ و قبول هدایت این تیم به مدیران این باشگاه اعلام کرد که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و اولویت اول او انتقال این هافبک به اولدترافورد است.
اکنون و پس از خبرهای بسیاری در خصوص انتقال این ستاره هالندی، رییس باشگاه بارسلونا در این باره واکنش نشان داد. لاپورتا در این خصوص گفت:
"این که باشگاه برای فروش دی یونگ به او فشار می آورد، حقیقت ندارد. او همراه تیم به آمریکا سفر می کند و ژاوی در مورد لیست تیم تصمیم گیرنده است."
موضوع دیگر مقام های باشگاه کاتالانی‌، ادامۀ کار عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی است که باشگاه سرانجام پس از جنجال های فراوان برای تمدید با او به توافق رسیدند.
متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا در مراسم کنفرانس مطبوعاتی رافینیا در خصوص بند فسخ عثمان دمبله گفت:"مبلغ بند فسخ عثمان دمبله 100 میلیون یورو است."
بارسلونا تقریبا تمام تمدیدها و خریدها را با بند فسخ 1 میلیارد یورویی تعیین کرده است اما در خصوص عثمان دمبله شرایط کاملا متفاوت بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала