Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید تا 2024؛ پیشنهاد پاری‌سن‌جرمن به مسی

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси на конференции после подписания контракта с ПСЖ, Париж, Франция
Лионель Месси на конференции после подписания контракта с ПСЖ, Париж, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2022
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن به مسی پیشنهاد داده که قراردادش را برای یک سال بیشتر یعنی تا 2024 تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با این تیم در تابستان سال 2023 تمام می شود و او از اول جنوری سال بعد مختار به توافق با هر تیمی است.
اما باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد به مدت یک فصل دیگر قرارداد لیونل مسی را تمدید کند و مذاکرات رسمی بین طرفین احتمالا به زودی آغاز خواهد شد.
به گفته مارکا، شایعاتی که در مورد بند تمدید خودکار تا 2024 مطرح شده بود، صحت ندارد. باشگاه پی اس جی به نزدیکان مسی گفته است که آماده تمدید تا 2024 هستند هر چند که هنوز جزییات دقیقی از ارقام پیشنهادی ارائه نشده است.
این نشریه اسپانیایی پیش از این گزارش داده بود که باشگاه پاریسی به شدت به تمدید قرارداد مسی علاقمند است هر چند که لئو و نزدیکانش فکر می کنند که برای پاسخ دادن به این پیشنهاد، زود است و به همین خاطر عجله ای برای ارائه پاسخ ندارند.
نقشه مسی این است که تا پایان جام جهانی منتظر بماند چرا که مسابقات جام جهانی از نظر روحی برای او خیلی مهم است و بعد از مسابقات می تواند با قطعیت بیشتری در مورد اینده خود تصمیم بگیرد.
فصل گذشته بدترین فصل در پانزده سال اخیر در لیگ قهرمانان اروپا برای فوق ستاره آرجنتینی بود. مسی در مجموع در فصل اول حضور در فرانسه کارنامه 11 گل و 15 پاس گل در 34 بازی را به ثبت رساند.
اما ناصر الخلیفی معتقد است این فصل لیونل مسی عملکرد درخشانی در پاری‌سن‌جرمن ارائه می دهد و به این باشگاه برای فتح لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала