Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما تنها غایب رئال در تمرینات؛ کریم به تور آمریکا می‌رسد+ عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2022
عضو شوید
کریم بنزما فوق ستاره رئال مادرید برای تور پیش فصل آمریکا در اختیار کارلو آنچلوتی خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ ستاره‌های رئال مادرید با بازگشت به والدبباس تمرینات شان را از سر گرفتند اما کریم بنزما تنها بازیکن این گروه غایب است.
با آن‌که انتظار نمی‌رود مهاجم فرانسوی تا 19 جولای به میدان بیاید اما او به موقع می‌تواند خود را به تور تیم‌اش در ایالات متحده برساند.
رئال سه روز پس از ورود او، در دیدار ال کلاسیکوی لاس وگاس (که بخشی از تورنمنت قهرمانان فوتبال است) به مصاف بارسلونا خواهد رفت.
با این وجود، بنزما در حال حاضر در تعطیلات در حال تمرین سخت است، اگرچه کارلو آنچلوتی می‌خواهد او پس از فصلی که وی را مدعی اصلی توپ طلا ساخته، تا حد امکان استراحت کند.
با رفتن لوکا یوویچ و ماریانو تنها مهاجم موجود پشت بنزما، آنچلوتی می‌داند که نمی‌تواند از پس رفتن ستاره‌اش برآید، به همین دلیل است که می‌خواهد او با باتری‌های شارژ شده برگردد.
این بازیکن ایتالیایی نیز به آینده چشم دوخته زیرا بنزما مانند سایر بازیکنان بین المللی مادریدی در ماه نوامبر راهی جام جهانی قطر خواهد شد.
رئال مادرید در 26 جولای (اوایل صبح 27 جولای در اسپانیا) در سانفرانسیسکو به مصاف کلاب آمریکا خواهد رفت و سومین و آخرین بازی تور آمریکا برابر یوونتوس در 30 جولای برگزار می‌شود.
پس از آن رئال مادرید به اسپانیا برمی‌گردد تا برای سوپرکاپ اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت در 10 آگوست آماده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала