Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله وحشیانه به دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک در لس آنجلس+ عکس

© REUTERS / MARIO ANZUONIAn LA County Sheriff's Department car is seen on a road in the vicinity of a scene where Tiger Woods was involved in a car crash, near Los Angeles, California, U.S., February 23, 2021
An LA County Sheriff's Department car is seen on a road in the vicinity of a scene where Tiger Woods was involved in a car crash, near Los Angeles, California, U.S., February 23, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
دادگاه شهر لاس آنجلس آمریکا اعلام کرده که یک مرد با سابقه جنایی روز سه شنبه به اتهام تعرض به یک زن که سابقۀ بازی برای تیم ملی والیبال آمریکا را دارد و توانسته مدال نقره را در بازی‌های المپیک 2008 پکن کسب کند، مجرم شناخته شده و مجازات خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کیم گلس، 37 ساله که سابقه بازی برای تیم ملی والیبال زنان آمریکا را دارد و در المپیک 2008 گردن آویز نقره را به دست آورده بود، به روز جمعه مورد حمله یک مرد در شهر لس آنجلس قرار گرفته و چندین استخوان صورت وی شکسته و احتمال می‌رود بینایی چشم راستش را از دست دهد.
گلس که عکسی از خودش را با صورت زخمی منتشر کرده، در مصاحبه‌ای گفت:" یک فرد چیزی در دست داشت، دوید و با چشم های نسبتاً نفرت انگیز به من نگاه کرد. برگشتم تا موضوع را به دوستم بگویم اما قبل از اینکه چیزی متوجه شوم، یک لوله فلزی بزرگ به من برخورد کرد و این اتفاق خیلی سریع رخ داد"
دادگاه شهر لس آنجلس، هویت متهم را فاش کرده و می‌گوید که سمئون تسفاماریام 51 ساله و با سابقه جرمی، این عمل وحشیانه را انجام داده و در حال حاضر در زندان می‌باشد.
این اتفاق تلخ برای گلس در حالی رخ داده که وی در حال ترک یک رستوران در مرکز شهر لس آنجلس بود.
تا هنوز انگیزه این حمله وحشیانه مشخص نیست و پولیس در این مورد به تحقیقات خودش ادامه خواهد داد تا دلیل این تعرض را ریشه‌یابی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала