Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشلی بارتی: از خداحافظی پیشمان نیستم، "فینال ویمبلدون" را ندیدم

© Sputnik / Алексей Филипповاشلی بارتی تنیسور استرالیایی France Tennis French Open
اشلی بارتی تنیسور استرالیایی     France Tennis French Open - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
اشلی بارتی، زن شماره یک سابق دنیای تنیس، می‌گوید که از بازنشستگی پیشمان نیست و قصد ندارد تا به ورزش گُلف بپردازد.
به گزارش اسپوتنیک، اشلی بارتی، 25 ساله، اهل کشور آسترالیا و فرد شماره یک سابق تنیس زنان جهان، در ماه مارچ و دو ماه پس از کسب عنوان قهرمانی در گراند اسلم استرالیا، خداحافظی خود از عرصه تنیس حرفه‌ای را اعلام کرد. کناره‌گیری غیرمنتظره اشلی بارتی آنهم در 25 سالگی و در دوران اوج، صحنه تنیس جهان را شگفت‌زده کرده و به نظر می‌رسید که وی بزودی پیشمان شود و بار دیگر به دنیای تنیس برگردد.
چند ماه پس از این اتفاق، بارتی می‌گوید که پیشمان نیست و در زمان مناسب، تصمیم مناسب گرفته و تغییری در تصمیمش وارد نخواهد شد.
او روز دوشنبه در مصاحبه‌ای به گاردین گفت: "من از بازنشستگی پشیمان نیستم. می دانستم که زمان مناسبی برای من است. این همان کاری بود که می خواستم انجام دهم."
بارتی که همچنین قهرمان ویمبلدون در سال 2021 و اوپن فرانسه در سال 2019 شد، گفت که فینال هفته گذشته در کلوپ آل اینگلند را تماشا نکرده است و اضافه کرد که حتی زمانی که هنوز به صورت حرفه‌ای بازی می کرد اغلب مسابقات را تماشا نمی‌کرد.
بارتی گفت: "من فینال ویمبلدون امسال را تماشا نکردم. متاسفم که ناامید شدم. بدیهی است که من برای اونز جابر و النا ریباکینا، که هر دو دختران درخشانی هستند، خوشحالم. همچنان دیدن نیک، که بیش از 12 سال است او را می‌شناسم، به فینال می رسد، بسیار عالی بود. من به اندازه کافی توپ تنیس را در زندگی‌ام زدم. نیازی نیست دیگران را نیز ببینم که به آن ضربه می زنند."
او در مورد ورود به دنیا گُلف که اخیراً شایعات مطرح شده بود، گفت:" گلف یک سرگرمی است و همیشه خواهد بود. من می‌دانم که برای رسیدن به اوج هر ورزشی تمایلی لازم است اما من به عنوان سرگرمی به آن نگاه می‌کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала