Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار بارسا سخت‌تر شد؛ چلسی و پی‌اس‌جی مشتریان جدید لواندوفسکی

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها مهاجم پولندی بایرن مونیخ مورد توجه تیم های چلسی و پاری‌سن‌جرمن هم قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی امروز در زابنر اشتغاسه حاضر شده تا آزمایش‌های پزشکی پیش‌فصل بایرن مونیخ را پشت سر بگذارد اما او می‌تواند برای پیوستن به بارسلونا، باشگاه محبوبش امیدوار باشد.
در هفته‌های اخیر، روبرت لواندوفسکی اصرار زیادی برای پیوستن به بارسلونا داشته و بلوگرانا نیز اقدام‌هایی جدی برای جذب این ستاره لهستانی انجام داده است.
با این‌حال بایرن مونیخ هر سه پیشنهاد بارسا برای لواندوفسکی را نپذیرفته و گفته می‌شود اولی هونس، رییس افتخاری بایرن مونیخ راضی به چنین انتقالی نیست.
در تازه‌ترین مورد هم، کریستین فالک، روزنامه‌نگار آلمانی گزارش می‌دهد که پاری‌سن‌جرمنو چلسی در صورتی که انتقال به بارسلونا محقق نشود، برای جذب روبرت لواندوفسکی وارد رقابت خواهند شد.
لواندوفسکی مهاجم 33 ساله بایرن مونیخ همچنان برای انتقال به بارسلونا تلاش می کند. با این حال، اگر این حرکت با شکست مواجه شود، ظاهرا او چلسی را به ماندن در بایرن ترجیح می دهد.
این مهاجم کهنه کار تمایل خود را برای پیوستن به بارسا پنهان نکرده است و ادعا می کند که تیم لالیگا تنها خواستگار بالقوه ای است که به او گوش می دهد.
از سوی هم، گزارش‌ها می‌رساند که قهرمان بوندس لیگا به بارسا مهلت داده است تا شنبه (16 جولای) با لواندوفسکی معامله کند.
با این حال، بارسلونا در تلاش برای متقاعد کردن بایرن مونیخ به جدایی از ستاره خود با مشکلاتی روبرو شده است. قهرمان بوندسلیگا تا کنون سه پیشنهاد به مبلغ 45 میلیون یورو رد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала