Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام مهم مدیران بارسا به ستاره هالندی

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
ماتو آلمانی و جوردی کرایف دیروز به هلندی توضیح دادند که باشگاه وضعیت او را چگونه می‌بیند.
به گزارش اسپوتنیک، فرانکی دی‌یانگ روز گذشته به همراه یکسری بازیکنان دیگر به تمرین به پیش فصل بارسلونا پیوستند.
این بازیکن هالندی با آگاهی از اینکه ادامه حضورش در باشگاه بارسا به پایان رسیده است، بازگشت و قبل از اولین جلسه تمرینی خود با ژاوی هرناندز، متئو آلمانی و جوردی کرایف ملاقات کرد و آن‌ها شخصاً شرایط و گزینه‌هایی را که برای ادامه دارد به او توضیح دادند.
به توجه به گمانه‌زنی‌ها و بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا انتقال احتمالی دی‌یانگ یک تصمیم ورزشی است یا اقتصادی وجود دارد، دیروز به هلندی مشخص شد که این یک موضوع کاملا اقتصادی است.
به او توضیح داده شد که وضعیت باشگاه چگونه است و رفتن او چه چیزی می‌تواند ایجاد کند. ژاوی به او گفت که او را بازیکنی مهم، حتی اساسی برای پروژه می‌داند که می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.
فرنکی دی‌یانگ در تمام تابستان در کانون توجه بوده و در مرکز همه شایعات بوده است. هفته‌هاست که بارسا از علاقه منچستریونایتد آگاه بوده است که رهبران آن روز گذشته بار دیگر در بارسلونا در دیدار با مدیران ورزشی بارسا حضور داشتند.
تن‌هاگ که مربی او در آژاکس بود، می‌خواهد هلندی تحت فرمان خود بازگردد. تا به حال، این بازیکن چه در حضور عمومی و چه در خصوصی تکرار کرده است که نمی‌خواهد بارسا را ​​ترک کند و می‌خواهد در نیوکمپ ادامه دهد .
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала