Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد یوونتوس به نخستین پیشنهاد بایرن برای جذب دی‌لیخت

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Matthijs De Ligt
Matthijs De Ligt - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
باشگاه یوونتوس پیشنهاد نخست بایرن مونیخ برای جذب مدافع هلندی این تیم را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پیشنهاد اول حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ به یوونتوس برای خرید ماتیس دلیخت از سوی باشگاه تورینی رد شد.
بایرن برای جذب دی لیخت رقم 60 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش مشروط را ارائه داده که این پیشنهاد را یووه رد کرده است.
یوونتوس برای فروش دی لیخت 80 میلیون یورو می خواهد و باید دید که آیا بایرن حاضر است برای جذب یک مدافع این رقم سنگین را هزینه کند یا نه.
اگرچه صالیحمیدزیچ به مونیخ برگشته اما با این حال بایرن مونیخ همچنان پیشتاز کورس جذب دلیخت محسوب می‌شود و شانس آن بیشتر از چلسی و منچسترسیتی است.
مدیرورزشی باواریایی‌ها پس از بازگشت به آلمان به خبرنگاران گفت:
"ما صحبت کردیم. حالا باید دید چه می‌شود. دوست دارم جزئیات بیشتری در این باره به شما بگویم اما نمی‌توانم. مهمترین چیز مذاکره است. حالا باید دید که چه اتفاقی می‌افتد."
طبق گزارش نشریه آلمانی "بیلد"، مذاکرات بین باشگاه بایرن مونیخ و یوونتوس ادامه خواهد داشت. علاوه بر بایرن مونیخ از چلسی و منچسترسیتی هم به عنوان دیگر مشتریان دی لیخت سخن به میان می آید.
بیلد اما در ادامه نوشت که باشگاه بایرن مونیخ قبل از سفر حمیدزیچ با دی لیخت به توافق رسیده و اکنون تنها توافق مالی با یوونتوس باقی مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала