بحران انرژی آلمان را مجبور به امتناع از دوش و دستشویی نموده است

© Fotolia / peerawat444برخی از جزئیات افزایش قیمت برق در ایران
برخی از جزئیات افزایش قیمت برق در ایران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
حکومت آلمان به شهروندان توصیه نموده است که برای صرفه جویی از انرژی، شستن دست ها را کاهش دهند.
به گزارش اسپوتنیک، فردریش، رئیس شرکت گاز GASAG اظهار داشته است که آلمانی ها باید دوش گرفتن، آبکشی و شستن دست ها را کاهش دهند.
گئورگ فردریش، رئیس شرکت گاز GASAG منطقه ای آلمان در 11 جولای طی مصاحبه با برلینر سایتونگ گفت که توصیه ها در مورد صرفه جویی مصارف برق در رابطه با بحران گاز در این کشور ارائه شده است.
افزایش سطح بیکاری در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عدم گاز روسیه باعث بیکاری میلیون ها اتباع آلمان میگردد
فریدریکس افزود: "نخست از همه، این بیشتر در مورد کاهش زمان سپری کردن دوش است، زیرا تقریباً از 20 فیصد حرارت برای آب گرم استفاده می شود، بنابراین دوش گرفتن، آبکشی و شستن دست ها باید کاهش یابد.
فردریش همچنین خواست تا شهروندان تا حد امکان حرارت اتاق ها را کاهش داده و در صورت ناراحتی بیشتر لباس گرم بپوشید.
وی تاکید کرد: "خواهش بزرگ از مشتریان ما در برلین و براندنبورگ این است که تا حد اعظم از استفاده برق جلوگیری نمایند. با این حال، حرارت راحت می تواند بسیار متفاوت باشد. یک فرد مسن یا مریض در خانه ممکن است دو درجه بیشتر از فردی که جوان و سالم است نیاز داشته باشد. اما یک جوان میتواند حرارت بدن خود را در زمستان با دو جاکت و کمی دوش به راه زینه ها بالا ببرد.
وی خاطرنشان کرد: کاهش یک درجه حرارت تا 7 فیصد از جریان برق صرفه جویی می کند.
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
کاهش گاز روسیه اقتصاد آلمان را تهدید می کند
در 12 جولای، رئیس اتاق های تجارتی و صنعت آلمان، پیتر آدریان، کاهش حرارت در انبارها و فضاهای اداری را به عنوان یک اقدام صرفه جویی در انرژی پیشنهاد کرد. با این حال، او اعتراف کرد که کارکنان باید لباس گرم تر بپوشند.
شرکت آلمانی Nord Stream AG گزارش داد که عرضه گاز روسیه از طریق Nord Stream 1 از ساعت 7:00 به وقت مسکو در روز دوشنبه 11 جولای متوقف شد. خاطرنشان شد که کار به منظور سازماندهی کارهای پیشگیرانه که در آن قطعات میخانیکی و سیستم های اتوماسیون آزمایش می شوند، به حالت تعلیق درآمد.
در همان زمان، کارشناسان صنعت به ایزوستیا گفتند که توقف عرضه گاز از طریق نورد استریم 1 برای تعمیرات برنامه ریزی شده آن از 11 جولای تا 21 جولای می تواند باعث افزایش قیمت مواد خام در بازار اتحادیه اروپا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала