Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند "دنی آلوز" از نحوۀ برخورد سران باشگاه بارسلونا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز مدافع بارسلونا
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
مدافع کهنه‌کار و اسبق بارسلونا می‌گوید که باشگاه برای افرادی که تاریخ‌سازی کرده اند، اهمیت نمی‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، "دنی آلوز" پس از 6 ماه حضور در بارسلونا، دوباره بازیکن آزاد است و اشتیاق زیادی دارد تا یک بار دیگر به یک باشگاه مهم برود و به فوتبالش ادامه دهد، همچنین کورسوی امیدی برای دعوت شدن به جام جهانی 2022 داشته باشد.
مدافع راست برازیلی سابق بارسلونا که از او به خاطر تعداد بالای جام هایش به عنوان پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می شود.
این مدافع کناری که فصل گذشته برای بلوگرانا توپ می‌زد در مصاحبه‌ای به ابهاماتی در خصوص جداییش جواب داد. آلوز در این باره گفت:
"از زمانی که وارد شدم، کاملاً روشن کردم که دیگر یک پسر 20 ساله نیستم و می‌خواهم کارها رودررو و بدون پنهان کردن چیزها انجام شود. اما این باشگاه در سال های اخیر گناه کرده است. بارسلونا به افرادی که برای باشگاه تاریخ سازی کردند اهمیتی نمی دهد."
این مدافع برازیلی در ادامه گفت:
"به عنوان یک نژاد [Barcelona supporter]من دوست دارم بارسلونا کارها را متفاوت انجام دهد. من در مورد خودم صحبت نمی کنم زیرا وضعیت من یک سناریوی دیگر بود. من همیشه از ژاوی و رئیس جمهور به خاطر بازگرداندن من سپاسگزارم."
دنی آلوز بین سال‌های 2008 تا 2016 در بارسا حضور داشت و به این تیم برای کسب 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала