Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه به دنبال ترمیم رابطه‌اش با شکیرا

© Photo / FacebookShakira
Shakira - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
به گفته روزنامه‌نگار جوردی مارتین، جرارد پیکه در تلاش است تا رابطه‌اش را شکیرا را ترمیم کند و دوباره زندگی متأهلی خودش برگردد.
به گزارش اسپوتنیک، پیکه و شکیرا ماه گذشته پس از متهم شدن مدافع اسپانیایی به داشتن رابطه با زن دیگری به رابطه طولانی 12 ساله خود پایان دادند. چیز زیادی در مورد زنی که با جرارد پیکه رابطه داشته، معلوم نیست و این فقط ادعا است.
با این حال، گزارش‌ها‌ می‌رساند که دوست دختر پیکه کارمند یکی از شرکت‌های وی است و این بازیکن برای مدت کوتاهی با او زندگی مشترک داشته است.
با این وجود، روزنامه‌نگار جوردی مارتین گفته است که مدافع بارسلونا به رابطه خود با آن خانم پایان داده و اکنون یک بار دیگر مجرد است. این مرد 35 ساله قصد دارد با شکیرا ملاقات کند و رابطۀ خود را با وی ترمیم کند.
در همین حال اوکدیاریو می‌گوید که دلیل اصلی تصمیم این بازیکن اسپانیایی برای ترمیم رابطه‌اش با شریک سابقش، دو فرزند آنها، میلان و ساشا هستند و پیکه نمی‌خواهد فرزندانش بدون پدر و یا مادر زندگی کنند.
پیکه و شکیرا در جریان مذاکرات برای آینده فرزندانشان هستند. حضانت فرزندان آن‌ها تنها مانع جدایی شان اند. گزارش‌ها می‌رساند اقتصاد مسئله‌ای نیست، زیرا هر دو از نظر مالی مستقل هستند.
به گزارش مارکا، مدافع بارسلونا اخیراً حاضر نشد فرزندانش با شکیرا در تعطیلات دو ماهه به میامی سفر کنند و از شریک زندگی سابقش خواست تا نخست این موضوع را از نظر قانونی حل کند و سپس به دیگر مسائل زندگی بپردازد.
این در حالی‌ست که پیکه باید روی فصل 2022-23 با بارسلونا تمرکز کند. مدافع 35 ساله مشکلات گسترده ای در پیش دارد و با این وجود سعی می‌کند خود را در ترکیب اصلی بلوگرانا بازیابی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала