عدم گاز روسیه باعث بیکاری میلیون ها اتباع آلمان میگردد

© AP Photo / Nam Y. Huhافزایش سطح بیکاری در آمریکا
افزایش سطح بیکاری در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
آلمان پیش بینی کرده است که ممکن میلیون ها شغل بدون تامین گاز از روسیه از بین برود.
به گزارش اسپوتنیک، یاسمین فهیمی، رئیس انجمن اتحادیه‌های کارگری آلمان (DGB) امروز 11 جولای اعلام کرد که کاهش بیشتر گاز از روسیه به آلمان منجر به بحران مالی جدی در بسیاری از شرکت های آلمانی می شود که میلیون ها شغل را در معرض خطر قرار می دهد.
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2022
از کشور اروپایی با بالاترین نرخ بیکاری نام‌برده شد
وی به روزنامهHandelsblatt گفت: "اگر روسیه به قطع عرضه گاز ادامه دهد، شرکت‌های که در دو سه ماهه اول مفاد بی‌سابقه‌ای به دست آورده‌اند، می‌توانند به سرعت با مشکلات مواجه شوند که میتواند میلیون‌ها شغل را در معرض خطر قرار دهند".
رئیس اتحادیه اتحادیه های کارگری آلمان گفت: "زمانی که این مشاغل صنعتی از بین بروند، دیگر برنخواهند گشت. سپس ما دوباره به ریشه های اقتصاد خود خواهیم رسید".
بر علاوه، به گفته وی، این امر باعث رکود اقتصادی در آلمان خواهد شد: "خطری وجود دارد. فهیمی در پایان گفت: باید به هر قیمتی از رکود اقتصادی از طریق تسریع تحول، استراتژی سرمایه گذاری بخش عمومی و امنیت انرژی جلوگیری گردد.
ازدحام و ترافیک سنگین هر روزه‌ی کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
پیوند مستقیم فقر و بیکاری با افزایش جرایم جنایی در افغانستان
وضعیت عرضه گاز در آلمان تا به امروز متشنج است. از اواسط جولای، جریان گاز به آلمان از فدراسیون روسیه از طریق نورد استریم تنها با 40 فیصد حداکثر ظرفیت خود استفاده شده است، زیرا زیمنس به دلیل تحریم‌های ضدروسی کانادا، واحدهای کمپرسور گاز را پس از تعمیر پس از تعمیر برنگرداند.
چند هفته بعد، در7 جولای، وزیر اقتصاد آلمان رابرت هابک از دولت کانادا خواست تا مشکل توربین نورد استریم را حل کند و به این نیاز اشاره کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала