دستیابی هکر های روسیه به پرونده های عملیاتی ارتش اوکراین

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Вирус-вымогатель на экране копмьютера
Вирус-вымогатель на экране копмьютера - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
گروه هکری روسیه طی عملیاتی مشترک با گروه هکری اوکراینی؛ به پرونده‌های عملیاتی سری ارتش اوکراین دست یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، گروه هکری "RaHDit" به همراه گروه هکری اوکراینی "Beregini" توانسته اند کانال های را برای دستیابی به اسناد محرمانه مربوط به عملیات ارتش اوکراین ایجاد کنند.
یکی از اعضای گروه هکر روسی RaHDIt به شرط ناشناس ماندن نامش به رسانه ها گفت که گروه هکر اوکراینی "Beregini" یک کار غیرممکن را انجام داد. این هکر ها توانسته اند کانال هایی برای دریافت اطلاعات در مورد وضعیت عملیاتی در جبهه اوکراین ایجاد کنند.
وی می‌گوید: "ما کانال های بسیار خوبی برای کسب اطلاعات داریم، چنین کانال هایی که نمایندگان نیروهای مسلح اوکراین خود آنها را امن و محافظت شده می دانند. دختران گروه Beregini متخصصان فنی بسیار خوبی هستند و آنها تقریباً غیرممکن را مدیریت کردند."
وی در این باره گفت: "بله، ما به اسناد عملیاتی نیروهای مسلح اوکراین دسترسی داریم، ما اطلاعاتی در مورد وضعیت عملیاتی داریم، ما با دوستانمان، گروه هکری Beregini، خیلی خوب با هم کار می کنیم. ما مقادیر بسیار زیادی از اطلاعات و داده ها به دست آورده ایم، اما متأسفانه در حال حاضر نمی‌توانیم همه آن اطلاعات را برای شما فاش کنیم، زیرا در آن صورت دقیقاً آنچه می‌دانیم و آنچه می‌بینیم مشخص خواهد شد."
وی با بیان اینکه هکرهای اوکراینی Beregini برخی از اطلاعات خود را از دوستانشان که در ارتش اوکراین خدمت می کنند دریافت کرده اند، افزود که هکرها کانال هایی را برای کسب جزئیات از وضعیت در حال تحول ایجاد کرده اند.
هفته گذشته، گروه هکر RaHDit اطلاعات جدیدی از کارمندان اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین و افراد مرتبط با آن را در وب سایت Nemesis منتشر کرد.
گروه هکری RaHDit پیشتر نیز اعلام کرده بود داده‌ها و اطلاعات مربوط به هزار کارمند اداره اطلاعات مرکزی (GUR) بخش نظامی وامنیتی اوکراین را به دست آورده و آنها را منتشر کرده است.
اسناد مربوط به دو و نیم هزار نفر است که شامل اسنادی مرتبط با ویژگی های جنایی کارمندان اداره اطلاعات اصلی وزارت دفاع اوکراین نیز می‌شود. در میان این کارمندان معتادان به مواد مخدر، محکوم به سرقت، غارتگری، قاچاق غیرقانونی سلاح و مواد مخدر، دزدی خانه ها، آسیب های شدید بدنی و تجاوز جنسی موجود است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала