Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق ستاره چلسی با بارسا بر سر قرارداد 13 میلیونی در فصل+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سزار آزپیلیکوئتا
سزار آزپیلیکوئتا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
سزار آزپیلیکوئتا مدافع با تجربه باشگاه چلسی با قرارداد 13 میلیونی در یک فصل با بارسلونا به توافق رسید.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی "ایونینگ استاندارد" مدعی شده که سزار آزپیلیکوئتا مدافع تنومند چلسی نسبت به شرایط شخصی‌اش با بارسلونا به توافق رسید.
بارسا علاقمند است که تا فصل جدید به خوبی تقویت کند و در حالی‌که دنی آلوز این تیم را ترک کرده ژاوی باید دفاع راست‌اش را باید تقویت کند.
بنابراین آبی‌واناری‌ها به شدت به جذب آزپیلیکوئتا از چلسی نزدیک‌ شده‌اند و اکنون مشخص شده که دو طرف بر سر شرایط شخصی به توافق رسیده‌اند.
آزپیلیکوئتا با امضای قرارداد دو ساله به جمع کاتالان‌ها اضافه خواهد شد و این قرارداد همچنین باعث می‌شود تا وی 11 میلیون پوند (13 میلیون یورو) در فصل قبل از مالیات در نیوکمپ به دست بیاورد.
بنابراین، بازیکن ملی پوش اسپانیایی در صف افزایش دستمزد قابل توجهی در صورت تغییر در تابستان امسال نیز قرار دارد. گفته می‌شود که او مذاکراتی با توماس توخل مدیر باشگاه چلسی و مالک تاد بوهلی برای انجام این انتقال داشته است.
طبق این گزارش، تیم توخل برای این بازیکن 32 ساله 7 میلیون پوند قیمت گذاشته است. گفته می‌شود که آنها مایلند پولی را که برای به دست آوردن خدمات او از مارسی در سال 2012 خرج کردند، پس بگیرند.
با این حال، پیشنهاداتی وجود دارد که غول لندنی می‌تواند پس از مذاکرات بیشتر، قیمت درخواستی خود را کاهش دهد. بنابراین بارسلونا امیدوار است که به زودی با غول لیگ برتر توافق نماید.
گفته می‌شود توخل در مورد تایید انتقال آزپیلیکوئتا مردد است، زیرا در تابستان امسال آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست داده است. این دو مدافع میانی با نقل و انتقالات آزاد به ترتیب به رئال مادرید و بارسلونا پیوستند.
با این حال، ورود احتمالی ناتان آکه می‌تواند راه را برای آزپیلیکوئتا هموار کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала