Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش سیتی برای جذب مدافع سابق بارسلونا

© REUTERS / Jon SuperManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
منچسترسیتی برای جذب مارک کوکوریا مدافع سابق بارسلونا و بازیکن فعلی برایتون تلاش دارد و آماده است تا 55 الی 60 میلیون برای این مدافع اسپانیایی پرداخت کند.
به گزارش اسپوتنیک، مارک کوکوریا ، 23 ساله، در تابستان 2021 از ختافه به برایتون پیوست. او از آن زمان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدافعان کناری لیگ برتر شناخته شده و در 38 بازی که در تمامی رقابت‌ها انجام داده، یک گل و دو پاس گل داده است.
کوکوریا که در آللا در کاتالونیا به دنیا آمده، قبل از پیوستن به بارسلونا در سال 2012، فوتبال حرفه‌ای خود را با اسپانیول آغاز کرد. او سپس راهی بارسلونا شد و پنج سال را در لاماسیا گذراند و قبل از اینکه به تیم اصلی بارسا راه‌یابد، نیوکمپ را ترک کرد و راهی ایبار شد.
او فصل 2018/19 را به صورت قرضی در ایبار گذراند و سپس به صورت قرضی یک فصل را در ختافه سپری کرد و در تابستان 2020 با قراردادی دائمی به این تیم پیوست. عملکرد او در پایتخت اسپانیا سبب شد تا یک سال بعد به انگلیس برود و برای برایتون توپ بزند.
عملکرد وی در برایتون توجه تیم‌های مطرح لیگ برتری چون چلسی و منچسترستی را جلب کرد و فابریزیو رومانو می‌گوید که قهرمان انگلیس شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن محصول آکادمی لاماسیا دارد.
طبق گزارش‌ها، سیتی قصد دارد این بازیکن را جانشین زینچینکو کند که در آستانۀ جدایی از جمع سیتیزن‌ها قرار دارد. سیتی برای این انتقال آماده پرداخت 55 تا 60 میلیون یورو است و این بازیکن را به عنوان جانشین دراز مدت کانسلو می‌داند.
این در حالی‌ست که چلسی تا حالا تلاش برای به خدمت گرفتن کوکوریا نکرده و تنها شرایط وی را از مدیر برنامه‌هایش پرسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала