Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت "جک ویلشر" به آرسنال در نقش جدید+ عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович / جک ویلشر ستاره سابقش آرسنالجک ویلشر ستاره سابقش آرسنال
جک ویلشر ستاره سابقش آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال اعلام کرده که جک ویلشر ستاره سابق این تیم به عنوان مربی تیم زیر 18 ساله‌های این باشگاه مشغول به کار شده است.
به گزارش اسپوتنیک، جک ویلشر، هافبک سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس چندی قبل به دلیل مصدومیت‌های متعدد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و کفش‌هایش را آویخت. این بازیکن که 17 را در آرسنال سپری کرده‌بود، 182 بازی در لیگ برتر و 34 بازی ملی برای تیم ملی کشورش انجام داده بود و در سن 30 سالگی تصمیم به وداع با دنیای فوتبال گرفت.
جک ویلشر فصل گذشته را در تیم آرهوس در لیگ دانمارک سپری کرده بود، اما ان باشگاه این هفته اعلام کردند که تمایلی به همکاری ملی پوش سابقی انگلیس در فصل آینده ندارند.
خداحافظی او در اوج جوانی از فوتبال خبر خوشایندی برای هواداران فوتبال نبود و بسیاری از دوستداران این بازیکن برای این که او دیگر در میادین سبز حضور پیدا نخواهد کرد، شدیداً ناراحت شده بودند.
با این حال، آرسنال ساعتی قبل خبر خودش به ویلشر و هواداران وی داد و اعلام کرد که وی به عنوان مربی تیم زیر 18 ساله‌های این باشگاه مشغول به کار شده است.
جک که بین سال‌های 2008 تا 2018 197 بازی برای آرسنال انجام داده بود، در این مدت جام حذفی را در سال‌های 2014 و 2015 و جام حذفی جوانان را در سال 2009 را به دست آورده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала