Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند: "کشور جدید، لیگ جدید و سرمربی جدید؛ این چالش بزرگی است"+ عکس/ویدیو

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
ارلینگ هالند ستاره جدید باشگاه سیتی امیدوار است که بتواند کیفیت بیشتری را به لیگ برتر بیافزاید.
به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ هالند ستاره جدید و نروژی باشگاه منچسترسیتی امروز رسما از سوی این تیم به هواداران معرفی شد.
او بعد از انجام مراسم معارفه‌اش؛ در اولین نشست خبری خود به عنوان بازیکن سیتی حضو یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در اولین صحبت‌هایش در مورد فشارهای موجود گفت: "همان‌گونه که در تمامی دوران فوتبالی‌ام با آن کنار آمده‌ام؛ با آن کنار می‌آیم و سعی خواهم کرد از یک یک لحظات‌ام لذت ببرم. تلاش می‌کنم که زیاد فکر نکنم چون زیاد فکر کردن خوب نیست. هر وقت بتوانم استراحت می‌کنم، هر وقت بتوانم سخت کار می‌کنم و از تمام لحظات لذت می‌برم. خواهم گفت، لیگ قهرمانان رقابت مورد علاقه‌ی من است. شما در همین جمله پاسخ تان را دریافت کردید."

هالند در ادامه در باره‌ی چالش‌های پیش‌رو گفت: "کشور جدید، لیگ جدید و سرمربی جدید؛ این چالش بزرگی است. می‌دانم انتقال به باشگاه جدید چگونه است. قبلاً چند بار این کار را انجام داده‌ام و بی صبرانه منتظر شروع کارم هستم. من زیاد می‌خندم و زیاد کار می‌کنم و امیدوارم از بازی کردن هم زیاد لذت ببرم."

هالند در مورد این‌که می‌تواند در لیگ چیزی را اضافه کند اظهار داشت: "امیدوارم کیفیت بیشتری را بتوانم اضافه کنم. می‌خواهم لذت ببرم و وقتی لذت خواهم برد که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. همه چیز. پای چپ، پای راست، حرکت با توپ، بدون توپ، همه چیز."

او البته از تقابل با سیتی و فشار‌های احتمالی در این تیم را به صورت جالبی شریک ساخت: "مقابل سیتی در UCL بازی کردم، شما بازی این تیم را در تلویزیون مشاهده می‌کنید و سپس وقتی مقاب آنها قرار می‌گیرید، همه چیز کاملاً متفاوت است. من در آن دیدار برای 25 دقیقه هیچ لمس توپی نداشتم و با خود فکر می‌کردم، گوندوگان لطفاً دست از تیکی تاکا بازی کردن بردار! نحوه بازی آن‌ها و موقعیت سازی شان، در سطحی کاملاً متفاوت است. این همان چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم."

در حالی‌که تیم‌های بزرگ‌نام اسپانیا نیز به دنبال این بازیکن بود او دلیل ترجیح لیگ برتر بر لالیگا را گفت: "احساسی در دلم داشتم و این احساس و همه چیز برای منچسترسیتی بود."

در همین حال این بازیکن نروژی در باره جاه طلبی‌هایش برای جوایز فردی اظهار نمود: "فکر می‌کنم هر بازیکنی خواهان کسب قهرمانی‌هاست و می‌خواهد هر روز بهتر از قبل شود. برای این کار باید سخت تلاش کرد تا بهتر شوی و در بهترین سطح بازی کنی. بله، گاهی کسی با یک جایزه ژست می‌گیرد و تو می‌خواهی جای او باشی. باید به سخت تلاش کردن ادامه دهم و امیدوارم روزی در آینده من نیز عناوینی را کسب کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала