فرانسه خواستار آماده شدن برای توقف عرضه گاز از روسیه شد

© Sputnik / Ilja Pitalevمذاکرات روسیه و پاکستان برای ساخت خط لوله گاز شمال-جنوب
مذاکرات روسیه و پاکستان برای ساخت خط لوله گاز شمال-جنوب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
مقام های فرانسوی خواستار آمادگی برای توقف کامل گاز از روسیه شدند.
به گزارش اسپوتنیک، برونو لومر وزیر مالیه فرانسه گفت، که دولت فرانسه در حال آماده شدن برای توقف کامل عرضه گاز از روسیه است.
Вентиль на газопроводе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
کاهش گاز روسیه اقتصاد آلمان را تهدید می کند
وزیر در نشست اقتصادی Rencontres Economiques گفت: "من معتقدم که توقف کامل گاز روسیه واقعی است و ما باید برای چنین سناریویی آماده شویم".
وی افزود، که پیش‌بینی نکردن تحولات رویدادها در چنین سناریویی را غیرمسئولانه می‌داند، زیرا به نظر او این احتمال بسیار زیاد است.
به گفته لومر، در آغاز دولت کاهش مصرف گاز از سوی خانوارها و بنگاه ها و سپس ایجاد زیرساخت ها برای دریافت و گازرسانی دوباره ای LNG را بررسی می کند.
مقام های این کشور همچنین اذعان دارند، که برخی از شرکت ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی مجبور به کاهش تولید خواهند بود. فرانسه نزدیک به 17 درصد گاز خود را از روسیه دریافت می کند که کمتر از برخی از همسایگانش است، اما دولت در حال آماده سازی یک طرح اضطراری است. واقعیت این است که توقف عرضه سوخت روسیه مشکلات جدی برای پاریس ایجاد می کند، زیرا بخش قابل توجهی از راکتورهای هسته ای در حال حاضر تحت تعمیر و نگهداری هستند و جایگزینی ظرفیت های در حال فروافتادن با آنها مشکل ساز خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала