Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید لاپورتا بر پیشنهاد بارسا برای لواندوفسکی+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
برای اولین بار رییس بارسلونا تأیید کرد که این باشگاه برای ستاره پولندی بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ خوان لاپورتا رییس باشگاه فوتبال بارسلونا در جریان مراسم معارفه آندریاس کریستنسن ستاره جدید این تیم برای اولین بار اعتراف کرد که برای جذب روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ پیشنهاد رسمی داده است.
لاپورتا در مراسم معرفی دومین خرید تیم‌اش از مهاجم پولندی به دلیل ابراز علنی نشان دادن این‌که می‌خواهد برای بارسا بازی کند تشکر کرد.

لاپورتا گفت: "باور نمی‌کنم، فکر می‌کنم از یک چت و فقط یک شوخی بود. این از بایرن نمی‌آید. ما در آستانه جشن گرفتن 125 سالگی خود هستیم و تعداد کمی از آنها با تاریخ ما وجود دارند. می‌دانید که ما برای لواندوفسکی پیشنهاد داده‌ایم و منتظر پاسخ بایرن هستیم. می‌خواهم از این بازیکن به خاطر تلاشی که برای آمدن انجام داده تشکر کنم. آنها در حال ارزیابی پیشنهاد هستند و ما منتظر پاسخ هستیم."

لاپورتا اما در ادامه هشدار داد: "ما در حال کار بر روی فیرپلی مالی برای جذب بازیکنان هستیم. بارسلونا فقط در صورتی می‌تواند خرید کند که بازیکنان را بفروشد و حتی در آن صورت فقط می‌تواند یک چهارم یا در برخی موارد یک سوم پولی را که از فروش بازیکنان به دست می‌آورد خرج کند."

این در حالی‌ست که یکی فروش‌های احتمالی می‌تواند فرانکی دی یونگ باشد که بارسا در حال مذاکره با منچستریونایتد برای او است.
یوردی کرایف دبیر فنی باشگاه نیز در مراسم معرفی کریستنسن حضور داشت و اعتراف کرد که انتقال کلمنت لنگله به تاتنهام تقریبا کامل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала