Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور در نیمه نهایی ویبملدون اتفاق بزرگی است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نادال
نادال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2022
عضو شوید
تنیسور اسپانیایی حضور در نیمه نهایی ویمبلدون را اتفاق بزرگ توصیف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه مسابقات تنیس ویمبلدون رافائل نادال روز گذشته در نبردی تمام‌عیار از سد تیلور فریتس عبور کرد و راهی نیمه‌نهایی شد.
اسطوره 36 ساله اسپانیایی به رغم آنکه در این دیدار از ناحیه عضله شکم احساس ناراحتی می‌کرد، با جنگندگی همیشگی خود به بازی ادامه داد و حریف آمریکایی‌اش را در یک ماراتن پنج سته و نزدیک شکست داد.
این اسطورۀ تنیس پس از راه یابی به نیمه نهایی ویمبلدون و با شکست حریف امریکایی اش گفت:
"روز سختی برابر یک حریف خوب بود. باید به تیلور به خاطر این نمایش خوب تبریک گفت. از نظر من بازی آسانی نبود و به همین خاطر حضور در نیمه نهایی اتفاق بزرگی است."
از چنین بازی های برابر هواداران لذت می برم. نمی توانم از حمایت شما آنگونه که بایسته و شایسته است تشکر کنم. برای لحظاتی احساس کردم که نمی توانم به بازی ادامه دهم و باید انصراف بدهم اما تماشاگران به من انرژی دادند تا به بازی ادامه دهم و باید از همه آنها تشکر کنم."
نادال در پایان اظهار داشت:
"برای دیدار نیمه نهایی برابر نیک کریوس باید بسیار آماده باشم. نیک فصل بسیار خوبی را تجربه کرده است و از آمادگی بالایی برخوردار است. این جدال هم راحت نخواهد بود و باید 100 درصد آماده باشم."
رافایل نادال قرار است در مرحله نهایی رقابت‌های تنس ویمبلدون با نیک کیرگیوس آسترالیایی بازی کند. این دیدار قرار است روز جمعه، 8 جولای، برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала