کشته شدن دومین مزدور فرانسوی در اوکراین

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
رسانه های خبری ازکشته شدن دومین فرانسوی در اوکراین که برای جنگیدن با نیروهای روسی به آنجا رفته بود، خبر می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، دومین مزدور فرانسوی (20 ساله) در اوکراین بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد؛ 50 مزدور فرانسوی در اوکراین در حال نبرد هستند.

ایستگاه رادیویی ای تی ال اعلام کرد:" دومین جنگجوی فرانسوی در اوکراین جان باخت. د. آدریان فرد بیست ساله بر اثر جراحات وارده (در 25 جون) جان باخت."

بر اساس این خبر، این شخص در ماه مارچ به جبهه اوکراین پیوست، وی در نزدیکی خارکیف در همان بمبارانی که دیگر فرانسوی در اثر آن جان باخت، زخمی شده بود.
پپیشتر "ایگور کناشنکوف" سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که دولت اوکراین از ابتدای عملیات نظامی روسیه تاکنون، بیش از 6800 مزدور خارجی را از 63 کشور جذب کرده است.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала