Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان برای "کاشت مو" راهی استانبول شد

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
زیدان که همواره از او به عنوان یکی از "کچل‌های مشهور دنیای فوتبال" یاد می‌شود، برای کاشت مو راهی استانبول شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های محلی ترکیه از جمله بخش ترکی سایت گل خبر داده‌اند که زین‌الدین زیدان ستاره فوتبال 50 ساله فرانسه که همواره از او به عنوان یکی از "کچل‌های مشهور دنیای فوتبال" یاد می‌شود، برای کاشت مو به استانبول رفته‌است.
او تمام هماهنگی‌های لازم برای رزرو هتل و عمل را با کمک مدیربرنامه خود انجام داده و پس از انجام کار خود هم به صورت مخفیانه به فرانسه برمی‌گردد.
علاقه‌مندان به فوتبال از روزی که "زین‌الدین زیدان" را می‌شناسند او را با کله‌ای کم‌مو و این اواخر بدون‌مو به یاد می‌آورند.
زیدان برای اطمینان از مخفی ماندن سفرش، تمام رزروها را به نام دیگری انجام داده اما کارکنان مرکز کاشت مو، این اطلاعات را در اختیار روزنامه حریت قرار دادند.
زیدان 49 ساله در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.
زیزو از ماه مِی 2021 هدایت تیمی را برعهده نداشته و پیش از این برخی رسانه‌ها از علاقه او برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه سخن گفته بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала