Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردی دیگر برای پرافتخارترین تنیسور مرد تاریخ+ عکس

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2022
عضو شوید
نادال در شب راه یابی به یک چهارم نهایی ویمبلدون رکوردی جدید به ثبت رساند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات تنیس ویمبلدون ادامه یافت و "رافائل نادال" به‌سادگی و با نتیجه سه بر صفر از سد "بوتیک فان ده زانتسخوپ" از هالند گذشت و به یک گام دیگر به فتح سومین گرند اسلم سال 2022 نزدیک شد.
تنیسور اسپانیایی با برتری در این دیدار به رکورد 350 برد در تورنمنت های گرنداسلم رسید. نادال در آاپریل 2022 و در سن 15 سالگی تنیس را به صورت حرفه ای آغاز کرد.
او 22 تورنمنت گرند اسلم را به صورت انفرادی برده است که 14 بار رولان گاروس، چهار بار اوپن آمریکا، دو بار ویمبلدون و دو بار اوپن استرالیا بوده است.
نادال که سابقه 2 قهرمانی در ویمبلدون را در کارنامه دارد، در مرحله بعد باید به مصاف "تیلر فریتس"، تنیسور امریکایی برود که این روزها بسیار آماده است و تا این دور از مسابقات حتی یک ست هم به حریفانش واگذار نکرده است. فریتس را می‌توان جدی‌ترین حریف نادال در این تورنمنت نامید.
نواک جوکوویچ" مدافع عنوان قهرمانی هم در مرحله یک‌چهارم نهایی با "یانیک سینر" شانس دهم قهرمانی روبرو می‌شود.
برنامه مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی بخش مردان ویمبلدون به شرح زیر است:
سه‌شنبه 14 سرطان
نواک جوکوویچ - یانیک سینر
کمرون نوری - داوید گوفن
چهارشنبه 15 سرطان
رافائل نادال - تیلر فریتس
نیک کیریاس - کریستین گارین
ویمبلدون، سومین گرند اسلم فصل است که مجموع جوایز آن 40 میلیون و 350 هزار پوند است. مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نواک جوکوویچ صرب است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала