Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ – منچستر؛ پروژۀ ناتمام انتقال ستاره بارسا به یونایتد

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
منچستریونایتد هنوز نتوانسته با بارسلونا برای عقد قرارداد فرنکی دی یونگ به توافق برسد.
به گزارش اسپوتنیک، فرنکی دیونگ که همچنان از او به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل‌وانتقالات تابستانی باشگاه منچستریونایتد یاد می‌شود، همچنان آینده حرفه‌ای‌ مبهمی دارد.
در حالی که خود این بازیکن ترجیح می‌دهد در جمع آبی‌واناری‌ها بماند اما شرایط موجود ممکن است او را به درهای خروجی باشگاه نزدیک‌تر کند.
منچستریونایتد و بارسلونا برای انتقال فرنکی دی یونگ با هزینه ثابت 65 میلیون یورویی موافقت کردند، اما همچنان در مورد ساختار 20 میلیون یورویی انتقال دی یونگ به تیم بعدی بحث می‌کنند.
شرایط شخصی نیز هنوز مورد بحث قرار نگرفته است. اولویت هافبک هالندی همیشه ماندن در بارسا بوده است ولی گزینه کاهش حقوق از سوی دی یونگ بسیار بعید خواهد بود و این موضوع احتمال ماندن وی را در بارسا کم می‌کند.
در همین حال، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ اولویت دیونگ همیشه ماندن در بارسلونا بوده اما این هافبک هلندی برای ماندن در جمع کاتالان‌ها باید با کاهش دستمزدش موافقت کند که بسیار بعید است او و اطرفیانش با این گزینه موافقت کنند.
در سوی دیگر نشریه "اسپورت" چاپ کاتالونیا مدعی شد؛ تصمیم نهایی صد درصد بر عهده فرنکی دیونگ 25 ساله است و او دو راه پیش‌ روی خود دارد؛ گزینه اول ماندن در بارسلونا با کاهش دستمزد و گزینه دوم رفتن به منچستریونایتد.
دیونگ که تا پایان ماه جون 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، تاکنون در 139 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 13 گل زده و 17 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала