Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات پوگبا و دیبالا در آمریکا؛ هر دو منتظر باشگاه جدید+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2022
عضو شوید
پائولو دیبالا و پل پوگبا تمرینات شان را در میامی سپری می‌کنند تا بتوانند برای باشگاه جدید شان آماده باشند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پائولو دیبالا و پل پوگبا دو ستار‌ه‌ای هستند که پس از پایان قراردادشان با یوونتوس و منچستریونایتد؛ به بازیکن آزاد بدل شدند و حالا تمرینات آمادگی شان را با هم در میامی سپری می‌کنند در حالی‌که هر دو بدون تیم هستند.
علی‌رغم موقعیت‌هایشان، این دو نفر حرفه‌ای خود را با برقراری ارتباط در میامی برای تمرین آخر هفته نشان دادند.
این زوج پس از تمرین با هم عکس گرفتند و هر دو جان پاک به گردن انداختند و دیبالا این تصاویر را در استوری اینستاگرام‌اش منتشر کرد.
این زوج برای مدتی در ایالات متحده بوده‌اند - هر دو در یک مسابقه خیریه در تاریخ 18 جون برای تیم اسطوره‌های برزیلی رونالدینیو در مقابل تیم همکاران روبرتو کارلوس شرکت کردند.
دیبالا و پوگبا هم تیمی‌های سابق در یوونتوس هستند و می‌توانند در مورد منچستریونایتد نیز یادداشت‌های خود را با منچستریونایتد عوض کنند و منچستریونایتد را هدف اصلی باشگاه قرار دهند.
طبق گزارش "لا ریپابلیکا" سران اولدترافورد با ایجنت بازیکن آرجانتینی صحبت کرده‌اند تا با این بازیکن 28 ساله به توافق برسند. آنها همچنین اشاره می‌کنند که آرسنال نیز تماس گرفته است.
این نشریه ایتالیایی مدعی است که اینترمیلان، تاتنهام هاتسپر و ناپولی نیز علاقه مند به جذب دیبالا هستند، هرچند تاییدی وجود ندارد که آنها هنوز با خورخه آنتون ایجنت مهاجم، مذاکره کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала