Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی از شهر چادری برای میزبانی از هواداران در جام جهانی قطر+ عکس

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Волонтер с табличкой "#@roadto2022" на открытии павильона "Мажлис Катар" на Пушкинской набережной в Центральном парке культуры и отдыха имени Горького в Москве
Волонтер с табличкой #@roadto2022 на открытии павильона Мажлис Катар на Пушкинской набережной в Центральном парке культуры и отдыха имени Горького в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
فیفا از شهر چادری در قطر برای میزبانی از هواداران جام جهانی 2022 به ارزش 350 پوند در شب، رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فدراسیون بین المللی فوتبال یا فیفا برای میزبانی از هواداران جام جهانی قطر در زمستان امسال؛ از یک شهر چادری رونمایی کرد که از نظر فیفا این شهر به نوعی "دهکده هواداران" در این مسابقات خواهد بود.
اگرچه چادرها یک تجربه کمپینگ معمولی نخواهد بود و برای حامیان فوتبال حدود 350 پوند در بدل هر شب برای اقامت در محلی واقع در "الخور" هزینه خواهد داشت.
با توجه به محدود بودن "ریزرف" هوتل در این ایالت کوچک در مسابقاتی که در ماه نوامبر آغاز می‌شود، هنوز هم احتمالاً ارزان‌ترین نوع اقامت برای هر طرفداری است که مایل به دیدن تیم‌اش در رقابت‌ها است.
چادرهای تهیه شده در این شهر؛ دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و امکانات تهیه قهوه و چای هستند.
علاوه بر این، تلویزیون، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، گاوصندوق و حتی وای فای نیز از جمله تجملاتی هستند که به تطبیق بسیاری از امکانات موجود در اتاق‌های معمولی هوتل کمک می‌کند.
با شهر چادری مستقر در الخور، همچنین در یکی از شهرهایی است که مسابقات جام جهانی را برگزار می‌کند - از جمله جدال انگلیس با ایالات متحده در بازی گروه B در 25 نوامبر و همچنین یکی از نیمه نهایی‌ها در تاریخ 14 دسامبر."
این مکان همچنین تنها 40 دقیقه با پایتخت شهر دوحه فاصله دارد.
فیفا این اقامتگاه را "تجربه‌ای منحصر به فرد" توصیف کرده که به هواداران اجازه می‌دهد با فرهنگ قطر ارتباط برقرار کنند.
روستای "فن الخور" یک تجربه منحصر به فرد از کمپینگ عربی را ارائه می‌دهد که هم منعکس کننده و هم دربرگیرنده سنت‌های قطر است.
اقامتگاه به راحتی مبله شده، مملو از وسایل معاصر و به سبکی شبیه چادرهای سنتی قطری است.
قرار گرفتن مستقیم در ساحل فرکیه به شما این امکان را می‌دهد که فرار کنید و با طبیعت، فرهنگ و زیبایی ماسه‌های طلایی ارتباط برقرار کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала