Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب ال‌ناسیونال؛ رونالدو در بارسا+ عکس

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
پس از تصمیم رئال برای خرید دوباره کریستیانو رونالدو؛ فوق ستاره منچستریونایتد خود را به بارسلونا پیشنهاد داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که خبر از بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید به گوش می‌رسد، اما سوپراستار پرتگالی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد.
این فوق ستاره سلسائوی اروپا؛ به دلیل عدم خرید در باشگاه و ناکی این تیم در امر رسیده به لیگ قهرمانان، برای دومین بار از اولدترافورد جدا خواهد شد.
رونالدو می‌خواهد برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند و از ایجنت‌اش خورخه مندس خواسته تا برای او باشگاه جدیدی پیدا کند. ظاهراً رونالدو با هیئت مدیره‌ی منچستریونایتد اختلاف پیدا کرده و می‌خواهد که به ارزش 20 میلیون یورو از این تیم برود.
طبق گزارش ال‌ناسیونال: "پس ازاین‌که رئال مدعی شده که قصد جذب دوباره رونالدو را ندارد، خورخه مندس مدیر‌ برنامه ستاره پرتگالی که رابطه خوبی با لاپورتا دارد، موکلش را به بارسا پیشنهاد داده است. این در حالیست که چندی پیش یکی از بازیکنان سابق رُم با قطعیت گفت، رونالدو در پنجشنبه هفته پیش به عنوان بازیکن رُم معرفی می‌شود."
طبق گزارشات فلورنتینو پرز، رونالدو را بخشی از گذشته مادرید می‌داند و می‌خواهد به جای آن روی حال و آینده تمرکز کند.
انتقال رونالدو به بارسا مشکل خواهد بود؛ زیرا حتی اگر بارسا و ژاوی بخواهند نمی‌توانند به خدمت بگیرند. این به این دلیل است که رونالدو مجبور خواهد شد در صورت انجام این انتقال احتمالی دستمزدش را کاهش دهد، به خصوص با توجه به شرایط مالی بارسلونا.
گفته می‌شود رونالدو قبلاً تمایل خود را برای کار زیر نظر ژاوی هرناندز اعلام کرده است. با این حال سرمربی اسپانیایی در حال حاضر فکر می‌کند که بهتر است روی گزینه‌های جایگزین تمرکز کند. علاوه بر این، ژاوی نمی‌خواهد پیشرفت فران تورس و آنسو فاتی را در باشگاه متوقف کند و این دلیل دیگری است که گفته می‌شود او تمایلی به مقابله با کریستیانو رونالدو ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала