Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: دی‌یونگ فروشی نیست، تا آخر هفته دو خرید جدید خود را معرفی می‌کنیم

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
خوان لاپورتا در مورد آینده فرانکی دی‌یونگ صحبت کرد و مدعی شد که به غیر از منچستریونایتد، چند باشگاه دیگر نیز به دنبال هافبک هالندی اند اما بارسا این بازیکن را نخواهد فروخت.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر شایعات زیادی در مورد آینده فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا به وجود آمده و رسانه‌های نزدیک بلوگرانا مدعی اند که این بازیکن به دلیل مشکلات اقتصادی، با مبلغ 85 میلیون یورو به منچستریونایتد فروخته خواهد شد.
با این حال رئیس بارسلونا می‌گوید که آن‌ها قصد ندارند تا هافبک هالندی شان را به فروش برسانند و خود بازیکن نیز قصد دارد در تیم بماند.

لاپورتا در این مورد به خبرنگاران گفت:" باشگاه های زیادی هستند که او را می خواهند، نه فقط منچستریونایتد. ما قصد فروش او را نداریم، او می خواهد بماند. من تمام تلاشم را می‌کنم تا فرانکی را نگه دارم، اما یک مشکل حقوقی نیز وجود دارد و باید تنظیم شود."

وی در ادامه در مورد کریستنس و کسیه صحبت کرد و گفت:" "ما کیسیه را در روز چهارشنبه و کریستنسن را در روز پنجشنبه معرفی خواهیم کرد.هر دو بازیکن قبلا قرارداد امضا کرده اند و تست‌های پزشکی را انجام داده اند."
لاپورتا در مورد لواندوفسکی واضح صحبت نکرد و اظهار داشت که وی بازیکن بایرن است و بابت این که تمایل دارد تا در بارسلونا بازی کند، قلباً از او تشکر می‌کند.
لاپورتا گفت:

لواندوفسکی بازیکن بایرن است و من ترجیح میدهم وضعیت را آرام نگه دارم . ما واقعا خوشحالیم که او می خواهد به بارسا بپیوندد ، ما فقط میخواهیم از او تشکر کنیم زیرا او میخواهد به بارسلونا بیاید.

رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص وینگر فرانسوی، عثمان دمبله نیز گفت:
اگر شما شرایط اقتصادی ما را قبول کنید خواهید ماند . ما برای هیچ چیز محدودیت زمانی تعیین نمیکنیم.
لاپورتا در خصوص رافینیا بازیکن لیدزیونایتد و علاقه اش به بارسا نیز گفت:
رافینیا میخواهد که به بارسلونا بیاید و ما نیز به او علاقه داریم و با لیدزیونایتد برای جذب وی در ارتباط هستیم . البته که سایر تیم‌ها نیز برای خرید وی پیشنهاد داده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала