Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایده ژاوی برای فصل بعد؛ استفاده هم‌زمان از "دمبله" و "رافینیا"

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2022
عضو شوید
پس از اینکه به نظر می‌رسید چلسی بارسلونا را شکست داده و رافینیا وینگر لیدز یونایتد را به خدمت گرفته است، جرارد رومرو اواخر روز جمعه خبر از یک چرخش بزرگ در داستان داد و مدعی شد که بارسلونا و لیدز بر سر بازیکن برازیلی به توافق رسیده اند و این بازیکن به جمع مهاجمان بلوگرانا اضافه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسا از چهار ماه قبل با رافینیا به توافق شخصی دست یافته بود و این بازیکن اصرار داشت که به غول کاتالونیا بپیوندد. بسیاری معتقد بودند که بارسا تنها در صورتی این بازیکن را جذب خواهند کرد که دمبله تمدید نکند و از بارسا جدا شود.
با این که دمبله تا هنوز تمدید نکرده و در حال حاضر بازیکن بارسا نیست و مدیران این تیم به جذب رافینیا بسیار نزدیک شده‌اند، جرارد رومرو مدعی است که ژاوی هرناندز، سرمربی ایده استفاده همزمان دمبله و رافینیا را در فصل آینده در سر دارد و از مدیران باشگاه خواسته است تا ضمن جذب ستاره برازیلی، ستاره فرانسوی را نیز حفظ کند.
ژاوی معتقد است که این دو مهاجم می‌توانند با هم در یک تیم بازی کنند و موثر باشند. جالب است که ببینیم سرمربی بلوگرانا چگونه از این دو بازیکن به صورت همزمان استفاده خواهد کرد و حضور این دو بازیکن چه تأثیری بر زمان بازی بازیکنان دیگر مانند آنسو فاتی و ممفیس دیپای خواهد داشت.
این در حالی‌ست که رافینیا هنوز بارسایی نشده و ممکن راهی چلسی و آرسنال شود. از سویی هم عثمان خارج از قرارداد است و اگر تمدید نکند، در بارسا بازی نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала