ویتامین های اصلی برای کاهش وزن

© Depositphotos.com / Merlin7125Витамины во фруктах и в капсулах и таблетках
Витамины во фруктах и в капсулах и таблетках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2022
عضو شوید
یک کارشناس تغذیه روسی از سه ویتامین اصلی برای کاهش وزن نامبرد.
به گزارش اسپوتنیک، النا تیخومیرووا درمانگر، کارشناس تغذیه، سه ویتامین را که مهمترین نقش را در روند کاهش وزن دارند، برشمرد.
Банка с жирорастворимыми витаминами  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
خطر فراوانی بیش از حد ویتامین دی در بدن
به گفته وی، ویتامین D بیشترین نقش را در کاهش وزن دارد و پس از آن ویتامین های B و C قرار دارند. ویتامین D به دلایلی در صدر فهرست قرار گرفت، زیرا در سنتز هورمون‌های جنسی مردانه و زنانه نقش دارد که شدت فرآیندهای متابولیک را در بدن ما تنظیم می‌کنند. محتوای کم ویتامین D می‌تواند منجر به کاهش فعالیت، خلق و خو و کاهش میل جنسی شود. در حالی که اشتها را افزایش می دهد و همانطور که می دانید، بعید است که این به کاهش وزن کمک کند.
این کارشناس خاطرنشان کرد: ویتامین های گروه B کاتالیزورهای مهم اکسیداسیون چربی، تسریع روند چربی سوزی در حین ورزش و همچنین کنترل انتقال ارتباطات عصبی عضلانی و بین عصبی هستند. مهم است که این ویتامین ها هر روز وارد بدن شوند، زیرا تجمع نمی کنند. ویتامین C همچنین برای کاهش وزن مفید است.این ویتامین باعث تقویت عملکرد سنتز کلاژن در بدن می شود که منجر به کاهش وزن می شود.
تیخومیرووا افزود: "افزون بر این، یکی از مهم ترین آنتی اکسیدان هایی است که از سلول های بدن ما در برابر اکسیداسیون رادیکال های آزاد محافظت می کند و به بافت های بدن ما جوانی و انعطاف پذیری می بخشد. مانند ویتامین های B، باید روزانه مصرف شود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала