Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان اسبق ناپولی رسما به تیم تورنتو اف‌سی کانادا پیوست+عکس

© AFP 2023 / CARLO HERMANNلورنزو اینسینیه İtalyan futbolcu Lorenzo Insigne
لورنزو اینسینیه  İtalyan futbolcu Lorenzo Insigne - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
هافبک ایتالیایی سابق تیم فوتبال ناپولی به صورت رسمی راهی MLS و پردرآمدترین بازیکن این لیگ شد.
به گزارش اسپوتنیک، لورنزو اینسینیه به صورت رسمی به تیم تورنتو اف‌سی کانادا پیوست تا به دوران حضور حرفه‌ای خود در اروپا و ناپولی پایان دهد.
تیم تورنتو در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا موسوم به "ام ال اس" حضور دارد. قرارداد این بازیکن، چهار ساله و به ارزش سالانه 15 میلیون دالر است.
"ام ال اس" در تابستان امسال، در حوزه نقل و انتقالات بازیکن از فوتبال اروپا روزهای پرمشغله‌ای داشته و در این مدت هم از بازیکنانی بزرگ از جمله گرت بیل که به لس‌آنجلس گلسی پیوست، استقبال کرده است.
اکنون نیز اینسینیه 31 ساله پس از 10 فصل حضور در ناپولی، به این لیگ وارد شده است. اینسنیه که حالا در صدر پردرآمدهای لیگ آمریکا قرار دارد در خصوص این انتقال گفت:
"روزهای کمی است که اینجا هستیم اما این شهر تاثیر زیادی بر من و خانواده‌ام گذاشته است. کیفیت زندگی اینجا بسیار بالا است. ترک ناپل سخت بود اما این یک تصمیم برای زندگی به خصوص برای فرزندانم بود. امیدوارم آنها آینده خوبی در اینجا داشته باشند و ما بتوانیم در کنار هم به عنوان یک خانواده رشد کنیم."
این ستاره ایتالیایی در 10 سال حضور خود در ناپولی توانست 433 بازی انجام دهد و در کارنامه خود 121 گل و 95 پاس گل را ثبت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала