Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین قربانی کرونا؛ "متئو برتینی" هم از ویمبلدون انصراف داد

© Sputnik / Алексей Филиппов / متئو برتینی - تنیسور ایتالیاییمتئو برتینی - تنیسور ایتالیایی
متئو برتینی - تنیسور ایتالیایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
پس مارین چیلیچ، متئو برتینی نایب ‌قهرمان ویمبلدون سال 2021 به علت ابتلأ به ویروس کرونا مجبور به انصراف از این مسابقات شد.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته، مارین چیلیچ، تنیسور کروات اعلام کرد که تست کرونای او مثبت شده و او مجبور است تا از رقابت‌های ویمبلدون انصراف دهد. پس از کناره‌گیری چیلیچ، حالا کرونا قربانی دیگر گرفت و متئو برتینی نایب ‌قهرمان ویمبلدون سال 2021 به علت مشابه از رقابت‌های تنیس ویمبلدون کنار رفت.
مرد یازدهم رده‌بندی برترین تنیسوران جهان این خبر را در انستاگرام همگانی کرد و نوشت:" در چند روز اخیر علائم آنفولانزا داشتم و خودم را قرنطینه کرده بودم. علی‌رغم آنکه علائم شدید نبود، تصمیم گرفتم امروز صبح یک آزمایش دیگر انجام دهم تا مطمئن شوم که سلامت رقبای خود و سایر افراد شرکت کننده در مسابقات را به خطر نمی‌اندازم. اما نتیجه مثبت شد. هیچ کلمه‌ای میزان ناامیدی شدیدی که احساس می‌کنم را توصیف نمی‌کند. امسال برای من تمام شد، اما قوی‌تر بر می‌گردم."
این تنیسور ایتالیایی با دو قهرمانی متوالی در مسابقات چمن و با آمادگی بالا راهی لندن شده بود و یکی از مدعیان اصلی کسب جام در این دوره محسوب می‌شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала