Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواسته‌های "آسنسیو" برای ماندن در رئال

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League CSKA - Real
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
مارکو آسنسیو به باشگاه رئال مادرید اطلاع داده که تنها در صورت دریافت سالانه 6 میلیون یورو دستمزد حاضر به تمدید قرارداد خودش است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید تابستان سال بعد به پایان می‌رسد ‌و این بازیکن به خاطر نیمکت نشینی‌های پیاپی تا حالا حاضر به تمدید قرارداد نشده است.
آسنسیو در فصلی که گذشت کمتر فرصت حضور در رئال مادرید را پیدا کرد. کارلو آنچلوتی اعتماد زیادی به آسنسیو ندارد و او همانند دوران زیدان، بازیکن فیکس تیم نیست.
آسنسیو مشتریان زیادی دارد و تیم‌های منچستر یونایتد و آرسنال سخت به دنبال جذب این بازیکن هستند. پیش از این هم پاریسن‌جرمن به جذب او علاقه نشان داده بود.
با این حال رامون آلوارز ده مون خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که آسنسیو هنوز به ماندن نیم نگاهی دارد و برای تمدید قرارداد با رئال مادرید خواسته‌هایش را مطرح کرده‌است.
براساس ادعای این خبرنگار اسپانیایی، مارکو شش میلیون یورو در سال دستمزد خواسته است. مارکو در حالی که رئال حاضر نیست که دستمزد قبلی وی را افزایش بدهد و حتی پیشنهاد رئال کمی پایین‌تر از دستمزد قبلی اوست، چنین درخواست را مطرح کرده و به نظر می‌رسد که مذاکرات قبل از آغاز شدن به بن‌بست خورده است.
این در حالی‌ست که ژرژ مندس وکیل آسنسیو در حال مذاکره با باشگاه‌های آرسنال و میلان است تا تکلیف اینده موکلش را روشن کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала