انگلیس از ناتو می خواهد برای حمله روسیه آماده شود

© AFP 2023 / Janek SkarzynskiВоенные учения сухопутных войск армий Польши и США на полигоне в польском городе Сохачев
Военные учения сухопутных войск армий Польши и США на полигоне в польском городе Сохачев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
ژنرال سندرز بریتانیا به ناتو درباره حمله احتمالی روسیه هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ایندیپندنت به نقل از ژنرال پاتریک سندرز، رئیس ستاد کل ارتش بریتانیا نوشت، انگلیس نسبت به حمله احتمالی روسیه به یکی از کشورهای ناتو پس از پایان عملیات ویژه خود در اوکراین هشدار داد.
در نشست سران ناتو در مادرید، ژنرال پاتریک سندرز، از این ائتلاف خواست تا برای جنگ با روسیه آماده شوند. به عقیده وی، وضعیت کنونی با مقدمات جنگ جهانی دوم قابل مقایسه است، بنابراین هرگونه کاهش بیشتر در اندازه ارتش بریتانیا یک "انحراف" خواهد بود.
وی در پایان گفت: "این لحظه ماست در 1937. ما در حال جنگ نیستیم، اما باید سریع عمل کنیم تا به دلیل ناتوانی در مهار گسترش قلمرو [روسیه] به آن کشیده نشویم."
جوزپ بورل، نماینده عالی سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا پیشتر گفته بود که کشورهای اتحادیه اروپا باید هزینه های نظامی خود را افزایش دهند.
وی همچنین خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا یک اتحتدیه نظامی نیست، اما نیروهای کشورهای شرکت کننده باید "توانایی همکاری با یکدیگر" را داشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала