Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه مذاکرات بارسلونا با ستاره فرانسوی

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا قرارداد هافبک فرانسوی را تمدید کند.
به گزارش اسپونتیک، بر اساس ادعای فابریزیو رومانو، تماس های جدید بین موسی سیسوکو، ایجنت عثمان دمبله و بارسلونا امروز انجام خواهد شد.
همانطور که دیروز گزارش شد بازیکن فرانسوی خواهان یک پیشنهاد بهبود یافته برای تمدید قرارداد و ماندن در بارساست. ساعات کلیدی در پیش است زیرا دمبله در این هفته آینده خود را تعیین خواهد کرد.
بارسلونا تاکنون از ارائه پیشنهاد جدید خودداری کرده است اما دو طرف 2 الی 3 روز برای گرفتن تصمیم گیری نهایی فرصت دادند.
دمبله می‌خواهد تیم آینده اش را طی روزهای آینده انتخاب کند اما در عین حال به بارسلونا نیز فرصت داده تا اگر امکان ارائه پیشنهاد اقتصادی جذاب تری وجود داشت آن را ارائه دهند.
بارسلونا در این مذاکرات متعهد به چیزی نشد و نمایندگان بارسلونا فقط گفتند که آن را بررسی می‌کنند. البته دمبله بعد از آمدن ژاوی به کلی متحول شد و توانست بازی های بسیار خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذارد.
درخشش دمبله در نیم فصل دوم باعث شده است تا ژاوی اصرار به تمدید قرارداد این بازیکن داشته باشد اما او هنوز پاسخ نهایی خود را در این زمینه نداده است.
این مهاجم فرانسوی در سال 2017 با 100 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست و قرار بود که جایگزین نیمار در این تیم شود اما از یک طرف آسیب دیدگی های زیاد و از طرف دیگر حاشیه سازی اجازه نداد که او عملکرد خوبی در آبی اناری ها داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала