Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همیلتون بخشنده‌ترین ورزشکار در سراسر جهان

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
راننده تیم موترسواری مرسدس بنز در مسابقات فرمول یک خیرترین ورزشکار در انگلستان لقب گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس همیلتون راننده سرشناس مرسدس و قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک با اهدای 7 درصد از کل دارایی خود به امور خیریه، خیرترین ورزشکار انگلستان محسوب می‌شود.
این قهرمان به خاطر تعهدش به مسائل مختلف از دیگر ورزشکاران متمایز است از سخن گفتن علیه نژادپرستی گرفته تا حمایت از اقلیت‌ها، اغلب هر زمان که موضوعی به همیلیتون مربوط می‌شود، او نظرات خود را علنی بیان می‌کند.
چیزی که کمتر معروف است این است که او در اهدای پول برای اهدافی که حیاتی می‌داند بسیار سخاوتمند است و طبق گزارش ساندی تایمز، راننده مرسدس رسماً بخشنده‌ترین ورزشکار در سراسر جهان است.
ارزش خالص دارایی‌های همیلتون حدود ۳۵۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود و اعتقاد بر این است که در ماه‌های اخیر ۲۳ میلیون یورو به امور خیریه کمک کرده است که تقریباً هفت درصد از کل سرمایه او است.
همیلتون در فهرست خیرترین افراد انگلستان، نفر پنجم است و رقم فوق توسط بنیاد کمک‌های خیریه تایید شده است. او در این رده بندی اولین ورزشکار است و محمد صلاح در رتبه هشتم قرار دارد.
مهاجم لیورپول که دارایی خالص او 47 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، اخیراً حدود سه میلیون یورو به سازمان‌های بهداشتی کمک کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала