Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکذیب همه شایعات؛ رونالدو فروشی نیست

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
فابریزیو رومانو می‌گوید که موضع منچستریونایتد در قابل کریستیانو رونالدو بسیار روشن است و شیاطین سرخ، ستاره پرتگالی را غیرقابل فروش می‌دانند.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر گمانه‌های زیادی در مورد آینده کریستیانو رونالدو به وجود آمده و برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که فوق ستاره پرتگالی از شرایط خودش راضی نیست و می‌خواهد اولدترافورد را ترک کند.
رونالدو اخیراً به بایرن مونیخ لینگ شده بود و گزارش‌ها می‌رساند که وی جانشین روبرت لواندوفسکی خواهد شد، موضوعی که خیلی زود رد شد و باواریایی‌ها اعلام کردند که برنامه‌ برای به خدمت گرفتن ستاره یونایتد ندارند.
با این حال فابریزیو رومانو امروز در یک رشته توییت اعلام کرد که موضع منچستریونایتد در قبال کریس روشن است و آن‌ها ستاره پرتگالی را غیرقابل فروش می‌دانند.
براساس ادعای رومانو، اریک تن‌هاگ دوست دارد تا رونالدو فصل آینده در تیم حضور داشته باشد و از تجربه و قدرت رهبری وی سود ببرد.
باشگاه نیز از حضور وی بسیار راضی است زیرا رونالدو فصل گذشته آقای گُل منچستریونایتد بود و بیشتر از هر مهاجم دیگر دروازه حریفان را باز کرد.
گفته می‌شود که رونالدو در صورت تقویت منچستریونایتد به صورت اساسی مشکل برای تداوم همکاری ندارد و حتی حاضر است تا بخاطر هواداران در لیگ اروپا بازی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала