Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید "کاسیاس" از خریدهای جدید رئال مادرید

© REUTERS / Giorgio PerottinoReal Madrid's Iker Casillas
Real Madrid's Iker Casillas - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
ایکر کاسیاس، دروازه‌بان درخشان رئال مادرید، دو خرید آخر این باشگاه را توصیف کرده‌ و می‌گوید که آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، بازیکنان بسیار خوبی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تا اینجای کار اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را به خدمت گرفته و به نظر نمی‌رسد که خرید بزرگی در پنجره‌ نقل‌وانتقالات داشته باشد.
هر دو بازیکن با وجودی که مشتریان مطرحی در اروپا، داشتند، تصمیم گرفتند تا به رئال بیایند و در پُرافتخارترین باشگاه اروپا توپ بزنند.
این تصمیم خریدهای جدید رئال مورد تقدیر و تمجید از سوی رئالی‌ها قرار گرفته و آن‌ها از این که بازیکنان با چنین روحیه‌ای به تیم پیوسته‌اند، خوشحال اند.
در همین حال اسطوره‌های رئال نیز از حضور رودیگر و شوامنی خوشحال اند و آن‌ها را خریدهای خوب توصیف می‌کنند.
ایکر کاسیاس، دروازه‌بان افسانۀ و کاپیتان اسبق رئال مادرید در مورد خرید رودیگر و شوامنی امروز در حاشیه مراسم افتتاح موزه اسطوره‌های باشگاه صحبت کرد و گفت:" از نظر من شوامنی و رودیگر خریدهای خوبی هستند. رودریگر می‌تواند خط دفاعی را منسجم نگه دارد تا خط حمله شکل بگیرد. پس از کسب دو جام هنوز خیلی زود است که بخواهیم به فصل بعد فکر کنیم. تیم به خوبی در فصل گذشته شکل گرفت. توقعات هم زیاد نبود. باید کاری که در فصل گذشته انجام شد را با احترام مورد توجه قرار بدهیم."
کاسیاس در حالی از این دو بازیکن توصیف کرده که امباپه با وجودی که به رئال نزدیک شده‌بود، به این باشگاه پشت کرد و با تمدید قرارداد در پاریسن‌جرمن ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала