Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغار تمرینات پیش فصل یونایتد بدون رونالدو و خریدهای جدید+ عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در حالی امروز تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد که خبری از خریدهای جدید نیست و رونالدو نیز در نخستین جلسه غایب بود.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با اریک تن‌هاخ، رسماً امروز آغاز به کار کرد و تمرینات پیش فصل شیاطین سرخ آغاز شد. تمرینات یونایتد درحالی آغاز شده که هنوز بازیکن جدید به این تیم نپیوسته و خبری از جذب بازیکنان نیست.
در تمرینات امروز کریستیانو رونالدو نیز غایب بود و فوق ستاره پرتگالی نخستین جلسه تمرینی زیر نظر اریک تن هاگ را از دست داد. در غیاب کریس و برخی دیگر از بازیکنان، ستاره‌هایی چون داوید دخیا، آرون ون بیساکا، ویکتور لیندلوف، برندن ویلیامز، دونی فن ده‌بیک و آنتونی مارسیال امروز در زمین تمرین کارینگتون حاضر شدند و آزمایش‌های صحی را پشت سر گذاشتند.
تن هاگ با آغاز تمرینات زودتر از سایر رقبأ می‌خواهد بصورت جدی سطح آمادگی بدنی بازیکنان را بهبود ببخشد. مربی هلندی مشتاق است نقل‌و‌انتقالات تیمش نیز در زودترین زمان ممکن انجام شود تا خریدهای جدید فرصت سازگاری و جا افتادن در تیم را داشته باشند.
این در حالی‌ست که یونایتد تور پیش فصل خود را در آسترالیا ترتیب کرده و در آنجا به مصاف تیم‌هایی چون ملبورن ویکتوری، کریستال پالاس و استون ویلا خواهد رفت. شیاطین سرخ یک دیدار با اتلتیکومادرید در اسلو دارند و در آخرین دیدار تدارکاتی در اولدترافورد به مصاف رایو وایکانو خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала