کارشناس: لغو قانون حق سقط جنین روی 40 میلیون زن امریکایی تاثیر می‌گذارد

© AP Photo / Alik KepliczМассовые акции протеста из-за запрета на аборты в Польше, сентябрь 2020 года
Массовые акции протеста из-за запрета на аборты в Польше, сентябрь 2020 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
عضو شوید
آنان تاکید دارد که این قانون ممکن است در آینده در 26 ایالت لغو شود، کارشناس در سه ایالت نبراسکا، ایندیانا و مونتانا امریکا می گویند که امروزه تنها 58 درصد از زنان باروری در این ایالت های زندگی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کارشناسان انستیوت امریکایی گوتماچر می گویند که حق سقط جنین توسط دادگاه عالی امریکای می تواند روی 40 میلیون زن این کشور تاثیر بگذارد.
آنان تاکید دارد که این قانون ممکن است در آینده در 26 ایالت لغو شود، کارشناسان در سه ایالت نبراسکا، ایندیانا و مونتانا امریکا می گویند که امروزه تنها 58 درصد از زنان باروری در این ایالت های زندگی می کنند.
Флаг США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
ایالت میزوری امریکا حق قانونی سقط جنین را لغو کرد
این انستیوت با نشر یک بیانیه در سایت گفته است: "اگرچه امروز چیزهای زیادی از دست رفته است، مبارزه هنوز به پایان نرسیده است.جنبش ضد سقط جنین در حال به دنبال ملی کردن آن است، همه ما به دنباع دفاع از سیاسی هستیم که از آزادی حمایت می کند، باید آماده باشیم و با آن مقابله کنیم".
قابل ذکر است که هفته گذشته، اریک اشمیت، دادستان کل میزوری، تصمیم به ممنوعیت سقط جنین را پس از حکم دادگاه عالی ایالات متحده اعلام کرد و اشاره کرد که قانون اساسی حق اجرای یک رویه را تنظیم نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала