Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع تمام قد چفرین از تقویم سنگین فوتبال قاره‌ی سبز+ عکس

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.06.2022
عضو شوید
الکساندر چفرین رییس به دفاع از تقویم سنگین تیم‌های قاره‌ی سبز پرداخت اما می‌گوید که شکایت را باید کارگرانی نمایند که ماهانه 1000 یورو دستمزد دارند.
به گزارش اسپوتنیک؛ الکساندر چفرین رییس یوفا در پاسخ به شکایات اخیر از تقویم فوتبال این سازمان پاسخ ارائه کرد.
هنگامی که به الکساندر چفرین در مورد برنامه‌های پر از تصمیمات یوفا و فیفا گفته می‌شود، او به صورت واضح عصبانی می‌شود.

وی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در این باره گفت: "همیشه حمله به یوفا و فیفا آسان است. سخنرانی ساده است. اگر کمتر بازی کنید، دستمزدها کاهش می‌یابد. امروزه، اکثر بهترین بازیکنان جهان که برای باشگاه‌ها و همچنین انتخاب‌هایشان ضروری است، نزدیک به 60 بازی در یک فصل انجام می‌دهند. برخی از آنها حتی به آرامی از این حد فراتر می‌روند، مانند سادیو مانه و محمد صلاح که در سال‌های 2021-2022 به ترتیب 67 و 66 بازی انجام دادند، یعنی در کمتر از ده ماه."

او در ادامه اضافه کرد: "کسانی که واقعاً باید شکایت کنند، کارگران کارخانه‌ها هستند که ماهانه 1000 یورو درآمد دارند. شاید بهترین مقایسه ممکن پس از افشاگری‌های فراوانی نباشد که رفتار کارگران خارجی را در قطر به عنوان مثال، در سایت‌های ساخت و ساز برای جام جهانی بعدی زیر سوال برده است. بنابراین اظهارات بسیاری از مربیان از جمله یورگن کلوپ و پپ گواردیولا تغییر چندانی نخواهد داشت. یوفا و فیفا به تحمیل جلسات جدید بر باشگاه‌ها و منتخب‌ها و در نتیجه در نهایت بازیکنانی که بیش از دلیل مجبور به تشکیل جلسات زنجیره‌ای هستند، ادامه خواهند داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала