Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت مهاجم مورد نظر یونایتد در نخستین روز تمرینات آژاکس

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر آژاکس
آژاکس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
آنتونی ستاره برازیلی آژاکس که با منچستریونایتد لینک شده، با غیبتش در نخستین روز تمرینات پیش فصل تیم هالندی، به گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش بیشتر دامن زد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی، ستاره برازیلی آژاکس، به عنوان یکی از اهداف اصلی اریک تن‌ هاگ برای تقویت خط حمله شیاطین سرخ شناخته می‌شود و این وینگر جوان تمایل دارد تا با سرمربی سابق خود در اولدترافورد ملحق شود.
مذاکرات میان باشگاه آژاکس و منچستریونایتد ادامه دارد و هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. با این حال ستاره برازیلی با غیبتش در نخستین روز تمرینات پیش فصل تیم هالندی، به گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش بیشتر دامن زد.
روز گذشته شرودر سرمربی جدید آژاکس، تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد و آنتونی غایب بزرگ نخستین روز تمرینات پیش فصل قهرمان هالند.
رسانه‌های هالندی مدعی اند که آنتونی در حال نهایی کردن انتقالش به منچستریونایتد است و همین موضوع سبب شده تا ستاره برازیلی به تمرینات حاضر نشود.
آنتونی در حالی دیروز در تمرینات حاضر نشد که تمبر دیگر هدف منچستریونایتد و مدافع آژاکس در تمرینات حاضر بود و مشخص نیست که چه زمانی انتقال او به اولدترافورد رقم خواهد خورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала