Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عمارت باشکوه پوگبا؛ خانۀ جدید هالند؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2022
عضو شوید
مهاجم جدید من‌سیتی قصد خرید خانۀ سابق هافبک سابق من‌یونایتد را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند مهاجم جدید منچسترسیتی از خانه 3 میلیون پوندی پل پوگبا ستاره منچستریونایتد دیدن کرد.
این خانه پنج اتاق خوابه در هیل بارنز، چشایر قرار دارد و دارای سالن بدنسازی، استخر آب گرم و سونا است. اما جواهری که در این قصر وجود دارد، زمین فوتبال سرپوشیده‌ای است که پوگبا نامش را "پی‌پی آرنا" گذاشته بود و دارای دروازه‌های کوچک، تابلوی امتیاز الکترونیکی، نور ال‌ای‌دی و حتی لوگوی پوگبا روی دایره وسط است.
هافبک فرانسوی 29 ساله پس از اتمام قراردادش برای دومین بار منچستریونایتد را ترک کرد. یک منبع آگاه در این باره گفت:

"ارلینگ مشتاق است که در سریع‌ترین زمان ممکن در جایی مستقر شود تا بتواند در سیتی غوغا به پا کند.

بنابراین بخش مهمی از این هدف این است که در اسرع وقت با خانه جدیدش سازگار شود. او و پل همدیگر را می‌شناسند و تیم مدیریتی یکسانی دارند.

با توجه به چگونگی دورانی که پل در یونایتد گذرانده، بعید است که به بریتانیا بازگردد، بنابراین به دنبال فروش خانه خود خواهد بود، اما در صورت لزوم خوشحال خواهد شد که آن را اجاره بدهد.

این خانه هر چیزی که یک فوتبالیست بخواهد را دارد. پل و ارلینگ شخصیت‌های تقریباً مشابهی دارند، دوست دارند لذت ببرند و این خانه می‌تواند برای هر دوی آن‌ها مناسب باشد."

تیم مدیریت هالند و پدرش آلفی که در طول دوران حرفه‌ای خود برای سیتی بازی می‌کرد، هفته گذشته از این ملک به همراه سه عمارت دیگر بازدید کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала