Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان ایتالیا در اندیشۀ جذب مارسلو

© AFP 2023 / Oscar del PozoЗащитник фк "Реал Мадрид" Марсело во время матча с "Берселоной"
Защитник фк Реал Мадрид Марсело во время матча с Берселоной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
آث میلان ایتالیا به صورت جدی به جذب مارسلو می‌اندیشد و امیدوار اند این بازیکن برازیلی را به صورت آزاد به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، مارسلو چندی قبل پس اتمام قراردادش با رئال مادرید، با 25 جام به عنوان پُرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه رسماً از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و در حال حاضر بازیکن آزاد است.
این بازیکن پیشنهاد زیادی دارد و تیم‌هایی در عربستان، آمریکا، اسپانیا و ایتالیا خواهان جذب این ستاره باتجربه اند. در این میان آث میلان به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن کاپیتان سابق رئال مادرید است.
طبق گزارش آ.اس، سران میلان این بازیکن 34 ساله را گزینۀ مناسب برای نیمکت نشینی تئو هرناندز می‌دانند و می‌خواهند تیم شان را با حضور وی برای رقابت‌های فصل بعد سری‌آ و لیگ قهرمانان اروپا، تقویت کنند.
میلان حدود 3 میلیون یورو به ستاره سابق رئال مادرید دستمزد پیشنهاد داده که نصف دستمزد وی در برنابئو می‌شود و به نظر نمی‌رسد که وی به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد.
در همین حال از ایتالیا گزارش‌ها می‌رساند که مارسی پیشنهاد بهتری نسبت به میلان داده و اگر روسونری پیشنهادش را بهبود نبخشد، ممکن برازیلی راهی فرانسه شود.
این در حالی‌ست که رونالدو نازاریو نیز به دنبال مارسلو است و می‌خواهد با جذب هم‌زمان دنی آلوز و مارسلو، دو سمت خط دفاعی وایادولید را تقویت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала