Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد به توخل؛ ریچارلیسون را به خدمت بگیر

© REUTERS / CARL RECINEریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون Everton's Richarlison in action
ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون    Everton's Richarlison in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2022
عضو شوید
بازیکنان چلسی از توماس توخل خواسته اند تا ریچارلیسون، ستاره برازیلی باشگاه اورتون را به خدمت بگیرد زیرا ستاره تافی‌ها در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشته و یک مهاجم تمام عیار است.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی برای تقویت خط حمله‌اش برای فصل جدید تلاش دارد و رحیم استرلینگ و عثمان دمبله گزینه‌های این تیم محسوب می‌شود. این تیم پیشرفت‌هایی در راه جذب این دو بازیکن داشته اما به توافق نهایی دست نیافته‌است.
بازیکنان تیم اما مخالف جذب این دو بازیکن اند و از توماس توخل می‌خواهند تا ریچارلیسون را به خدمت بگیرد زیرا ستاره برازیلی، یک بازیکن جنگنده است و در خط حمله عملکرد خیره‌کننده داشته است.
ریچارلیسون 25 ساله که دو سال دیگر با اورتون قرارداد دارد، مورد توجه تیم‌های تاتنهام و آرسنال نیز قرار دارد و ارزش او حدود 50 میلیون پوند اعلام شده است.
این بازیکن برازیلی تمایل دارد تا راهی چلسی شود و زیر نظر توماس توخل به فوتبالش ادامه دهد. ریچارلیسون به فرانک لمپارد اعلام کرده که به دنبال جدایی است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. ریچارلیسون در فصل گذشته به اورتون برای بقأ در لیگ برتر کمک کرد و 11 گل برای به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала